וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה ליהלומן והונה באלפי שקלים

עדי שמחוביץ

3.3.2009 / 16:01

על פי כתב האישום, דוד דזנאשווילי, בן 37 מת"א, נהג לרכוש את אמון קורבנותיו תוך שהוא מספר על עסקיו בחו"ל, לקחת מהם כספים ולהעלם

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים נגד דוד דזנאשווילי, בן 37 מתל אביב, אשר חשוד בהונאה וקבלת כסף במרמה. על פי החשד, דזנאשווילי רכש את אמון קורבנותיו כשהוא מציג עצמו כיהלומן ולקח מהם סכומי כסף בסך אלפי שקלים. במשרד המשפטים משערים כי ישנם קורבנות נוספים שלא התלוננו בגלל הקושי בזיהוי הנאשם.

כתב האישום, שהגיש עורך דין דותן זוהר מפרקליטות מחוז ירושלים, מכיל תשעה אישומים שונים של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. אישום אחד אף מייחס לדזנאשווילי עבירת אלימות. מכתב האישום עולה כי בין השנים 2006-2008, נהג דזנאשווילי לבצע מעשי הונאה, תוך שהוא פועל בשיטה סדורה. ברוב המקרים היה דזנאשווילי פונה לאנשים שונים ומציע להם ליטול חלק בהזדמנות עסקית זו או אחרת. כדי לרכוש את אמונם נהג לספר להם, בכזב, על עסקיו השונים והצלחותיו הכלכליות, תוך שהוא מציג עצמו כיהלומן או איש עסקים עשיר ומזדהה בשמות בדויים. לאחר שרכש את אמונם, קיבל מהמתלוננים סכומי כסף בסך אלפי שקלים, ולאחר מכן התחמק מהם.

"הנסיבות המחמירות באישומים באות לידי ביטוי בשיטתיות פעולותיו של הנאשם, במשך הזמן בו פעל, בהיקף פעולותיו, בריבוי המקרים בהם ביצע מעשי מרמה ובגובה הסכומים אותם קיבל במרמה", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully