וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודים הפכו מעם הספר לעם בור

פאיז עבאס

3.3.2009 / 15:06

לפאיז עבאס נמאס מטוקבקיסטים בורים, שרק עסוקים בלשנוא ערבים ולחפש לכך הצדקות. וגם ליברמן, כמובן, קשור לזה

כאשר אני קורא תגובות על המאמרים שלי, אני לא יודע אם לבכות או לצחוק, הרוב המכריע של המגיבים אינם יודעים דבר וחצי דבר על הערבים בישראל, וכל מה שמעניין אותם הוא שהערבים לא משרתים בצבא, מקבלים קצבאות ילדים ולא משלמים מיסים.

ההתקפה הפופולרית ביותר נגד הערבים היא שהם לא משרתים בצבא, התקפה שליברמן עשה בה שימוש נרחב בתעמולת הבחירות שלו, כשהכריז "אין נאמנות אין אזרחות". ליברמן כמחוקק בוודאי יודע, שהמדינה אינה מעוניינת בגיוס הערבים לצבא, אבל הוא גם יודע שהיהודים הפכו מעם הספר לעם בור, שלא מבין מאומה בכל הקשור לשירות צבאי. ואולי הגזענות והפשיזם הפושים בחברה הישראלית הם הסיבה בגינה היהודים תוקפים את הערבים על רקע זה.

עיינתי בספרי החוקים ומתברר שכל אזרח חייב בשירות צבאי כאשר הוא מגיע לגיל 18, אלא אם הוא מקבל פטור. והערבים, כך גיליתי, קיבלו פטור גורף בשנת 1949. הפטור אמנם לא מוסדר בחוק, אלא בפרקטיקה של רשויות הצבא, שמראש לא מזמנות ערבים ללשכות הגיוס.

האם מדינת ישראל מוכנה לגייס ערבים לצבא? אני מסופק מאוד, וגם מתנגד בחריפות לגיוסם. כל מי שאינו יהודי, ואפילו אם הוא משרת בצבא, אינו מקבל זכויות כמו יהודי

מה שמעניין הוא, שהמדינה אינה רוצה שהערבים, הנוצרים והמוסלמים, ישרתו בצבא היהודי. היהודים הולכים כמו עדר אחרי הימין הקיצוני, מבלי אפילו לחשוב או לבדוק את העובדות הקשורות בערבים. העובדה הברורה הזו צריכה לסתום ליהודים את הפה אחת ולתמיד, ושיפסיקו להאמין לשטויות של ליברמן ודומיו, הבונים את הקריירה שלהם על גב הערבים בהסתה חסרת רסן.

יש לי שאלה לליברמן ודומיו, האם מדינת ישראל מוכנה לגייס את הערבים לצבא? אני מסופק מאוד, וגם מתנגד בחריפות לגיוס ערבים. כל מי שאינו יהודי, ואפילו אם הוא משרת בצבא, אינו מקבל זכויות כמו היהודי, וההוכחה לכך הם הדרוזים המשרתים שירות מלא אבל מה מקבלים בתמורה? אפס. הרשויות הדרוזיות מתמוטטות ואחוז המשכילים הדרוזים כמעט אפסי. גם הבדואים המשרתים גרים בבתים שמתאימים למחנות פליטים, ועל רבים מהם מרחפת סכנת הריסת בתיהם, כי הם נאלצים לבנות בתים מקש או פחונים ללא רשיון. את הרשיון המדינה "הנאורה" לא מנפיקה.

בקשר לביטוח לאומי, החוק קובע כי כל אזרח המגיע לגיל 18 חייב לשלם דמי ביטוח לאומי, והערבים משלמים מס הכנסה וביטוח לאומי כמו שאר האזרחים במדינה. מי שחושב שהמדינה עושה טובה לערבים המקבלים קצבאות ילדים טועה ומטעה, כי אני משלם את המיסים שלי מאז שהתחלתי לעבוד, כמו כל ערבי שעובד.

המיסים שאני משלם מממנים לפחות שני מתנחלים בגדה הכבושה, או חמישה אברכים מבני ברק, אז תפסיקו להטיף מוסר ולהפוך את היוצרות ולהסית נגד הערבים. תתחילו לבדוק את העובדות ואל תלכו אחרי ליברמן ודומיו כמו עדר כבשים. תתחילו לקרוא ואל תאמינו גם לעיתונאי החצר של הימין, המסייעים לליברמן ודומיו בהפצת התעמולה הארסית שלו נגד הערבים.

  • עוד באותו נושא:
  • פאיז עבאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully