וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות משטרה מפנים דיר בחוות פדרמן

3.3.2009 / 10:17

פינוי הדיר, שהוקם לדברי המינהל האזרחי ללא אישור, עובר ללא התנגדות. נעם פדרמן: "מדובר בנקמנות אישית של מפקד אוגדת איו"ש"

כוחות משטרה מפנים בשעה זו (שלישי) דיר שנבנה בחוות פדרמן שנמצאת סמוך לקריית ארבע. מהמינהל האזרחי נמסר כי הדיר נבנה ללא אישור. לדברי משטרת מחוז ש"י, הכוחות מסייעים למינהל האזרחי בביצוע צו ההריסה הקיים למבנה. המקום הוכרז כשטח צבאי סגור ובשלב זה עובר הפינוי ללא התנגדות.

בתגובה, אמר נעם פדרמן לוואלה! חדשות כי "ההרס בחווה הוא נקמנות אישית של נעם תיבון (מפקד אוגדת איו"ש, י"ב) במשפחת פדרמן, שמפגינה נגדו במשך שבועות ארוכים. אני קורא לרמטכ"ל לפטר את תיבון שמכניס פוליטיקה לצבא והורס את צה"ל מבפנים".

מקורבים לפדרמן הוסיפו ואמרו כי "במשטרת ישראל שכחו כנראה שהשלטון התחלף. ישנם קציני משטרה שמצפצפים על החלטת הבוחר. מדובר ברדיפה אישית של פדרמן על ידי השב"כ ופיקוד מרכז".

לפני כעשרה ימים, הוצא לפדרמן צו הרחקה מביתו של תת אלוף תיבון. פדרמן ופעילי ימין הפגינו במשך זמן רב מול ביתו של תיבון ומול ביתו של אלוף פיקוד המרכז גדי שמני במחאה על פינוי מאחזים והוצאת צווים מנהליים. פדרמן רואה בתת אלוף תיבון כאחראי על פינוי ביתו לפני מספר חודשים.

בנובמבר דחה בית המשפט את בקשת המדינה להרחיק את פדרמן מיהודה ושומרון ואף אפשר לו לשוב לחוותו. הקשה הוגשה לאחר העימותים האלימים שפרצו בעת פינויה של החווה בסוף אוקטובר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully