וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הרב הטריד מינית את עובדות הרבנות

קובי מנדל

3.3.2009 / 10:20

רבה הראשי של קריית ביאליק, בן ה-75, מואשם בביצוע מעשים מגונים בעובדות במהלך העשור האחרון, בהטרדה מינית והדחה בחקירה

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) בבית משפט השלום בקריות נגד רבה הראשי של קריית ביאליק, הרב עמינדב קריספין. הרב קריספין, בן ה-75, מואשם בביצוע מעשים מגונים בעובדות במשרדי הרבנות בקריית ביאליק.

בכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין רלי גוטמן מפרקליטות מחוז חיפה נטען כי המקרה הראשון אירע לפני למעלה מעשר שנים. מתלוננת ששימשה כמזכירה במועצה הדתית טענה כי בעת שסידרה תיקים במהלך עבודתה השוטפת הציע לה הרב את עזרתה ושסירבה ניגש אליה והחל לחבקה. במקרה אחר שאירע לפני כארבע שנים סיפר הרב למתלוננת על בעיותיו של זוג שהגיע אליו לייעוץ, וגילה לה כי הבעל נוטה להיות אלים במהלך קיום יחסי מין. במהלך השיחה ביקש הרב לראות את כף ידה של המתלוננת וטען בפניה שהרווח בין אצבעותיה מעיד שגם היא סובלת מכאבים בעת קיום יחסי מין עם בעלה.

המקרה השלישי אירע לפני כחמש שנים. הנאשם ביקש מהמנקה שעבדה במשרדי הרבנות להכין לו כוס תה ושזו עשתה את מבוקשה הוא סגר את הדלת החל לחבקה ונגע במקומות אינטימיים בגופה. כאשר המנקה שאלה אותו לפשר מעשיו הוא טען כי כל מבוקשו הוא "רק נשיקה".

באישום אחר נטען כי לפני כשנה וחצי, לאחר שמעשיו לכאורה של הרב היו אמורים להתפרסם בעיתון מקומי, דרש הרב לדעת מי היא המתלוננת נגדו, ודאג להעביר לה מסר דרך אחת העובדות כי כדאי לה לבטל את תלונתה משום שהיא "משחקת באש" לדבריו. התובעת מאשימה את הרב במעשים מגונים הטרדה מינית והדחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully