וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אישה התגלתה שנה וחצי לאחר שנרצחה

נתיב נחמני

2.3.2009 / 18:18

אחיה של תושבת מזרח ירושלים רצחו אותה בעקבות סירובה להתחתן עם ארוסה. הגופה נמצאה בשביל צדדי בבית העלמין ברחובות

גופתה של נאדיה אבו עמאר תושבת מזרח ירושלים בת 21, שנרצחה לפני כשנה וחצי, נמצאה הבוקר (שני) כשהיא קבורה בשביל צדדי בבית עלמין ברחובות. אחד מאחיה, שהואשם יחד עם שני אחיו ודודם ברציחתה על רקע כבוד המשפחה, לאחר שלא הסכימה להתחתן עם גבר שיועד לה, החליט להתוודות בפני החוקרים על מקום קבורת הגופה.

הפעם האחרונה שאבו עמאר נראתה בחיים היתה כשיצאה מהמקלט לנשים מוכות בירושלים בו שהתה, בשל האיום שהיה על חייה מפני משפחתה. על פי כתב האישום שהוגש נגד רוצחיה, המניע לרצח היה סירובה להתחתן עם גבר לו התארסה בשנת 2004. כשנה לאחר אירוסיה, שאורגנו על ידי משפחתה, היא פגשה גבר אחר והודיעה לאביה כי היא מסרבת להתחתן עם מי שיעדה לה משפחתה, דבר שעורר את זעמם של בני המשפחה והעמיד אותה בסכנת חיים ממשית.

בכתב האישום נטען כי בני משפחתה טמנו לה מלכודת כשאחד מהאחים יצר עימה קשר בזהות בדויה ופיתה אותה להיפגש עימו. בתחילת נובמבר 2007, בעת שביקרה את אחותה המתגוררת בחיפה, קבעה אבו עמאר פגישה עם אותו אדם בתחנה המרכזית "חוף הכרמל". כשהגיעה לשם, הכניסו אותה האחים לרכבם, נסעו למקום מבודד, רצחו אותה ושרפו את חפציה. על פי עדויות שמסרה אמה במשטרה טרם היעלמה, היא שמעה את אחד מבניה מספר לאחיו על כך שאביהם הציע לו לרצוח את האחות. בעקבות זאת, האב נעצר ונאדיה עזבה את בית המשפחה בעקבות אזהרת אמה ועברה להתגורר במקלט הנשים.

למרות הגשת כתב האישום, במשטרה לא ויתרו על איתור גופתה של אבו עמאר וכארבעה חודשים לאחר היעלמה נפתחו חיפושים נרחבים אחריה בעקבות מידע מודיעני וחומרי חקירה חדשים, שנראה היה שיובילו לפריצת דרך ולפתירת התעלומה. על פי אותו מידע, אבו עמאר נקברה או הושלכה לבאר מים בגבעת התיתורה סמוך למודיעין. למרות זאת, מאז הרצח, שנחקר על ידי צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב מוריה של משטרת מחוז ירושלים, היא לא נמצאה. אתמול אחד מהאחים התוודה על מקום הטמנת הגופה, וכאמור, בחפירות שנערכו הבוקר היא נמצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully