וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "האח הגדול" הבריטי אושפזה בבי"ח

עידן דורנר

2.3.2009 / 11:43

ג'ייד גודי, שחלתה בסרטן, נלקחה לבי"ח בלונדון, בשל הרעה במצבה, לאחר שהתלוננה על כאבי בטן חמורים. תכננה להתנצר ביום ראשון

החולה הסופנית ג'ייד גודי, שכיכבה בשנת 2007 בגרסת הידוענים של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בבריטניה, הועברה היום (שני) לבית חולים בלונדון, בשל הרעה במצבה. גודי נלקחה לבית החולים לאחר שהתלוננה על כאבי בטן חמורים. איש יחסי הציבור שלה מקס קליפורד אמר לדיילי מירור, כי "גודי התקשרה אלי כשהיא ממררת בבכי ואמרה 'אני פשוט לא יכולה לשאת את זה יותר'. שאלתי אותה היכן כואב לה והיא אמרה שבבטן שלה, במקום בו עברה ניתוח להסרת חסימה במעי".

ה"סאן" הבריטי פרסם תמונה של גודי, כשמסיכת חמצן מחוברת לפניה, בשעה שהובלה באלונקה לבית החולים. היא הגיעה לבית החולים ביום שישי כדי לקבל כדורים לשיכוך כאבים. גודי מתכננת להתנצר ביום ראשון הקרוב ולהטביל גם את שני ילדיה מנישואים קודמים. אתמול דיווח ה"טלגרף" הבריטי כי במהלך מריבה עם שכן לגבי גדר המפרידה בין שני הבתים, צרחה גודי: "תירגע – אני במילא אמות בתוך חודש".

גודי בת בת ה-27, שהתקרחה בעקבות טיפולי הכימותרפיה, השתתפה תחילה בגירסה המקורית של "האח הגדול" וזכתה במקום הרביעי. לאחר שמינפה את הפרסום לו זכתה, הוזמנה כעבור מספר שנים לגירסת הסלבריטיז של התוכנית. בריטניה סוערת סביב החתונה והתקשורת במדינה מסקרת בהרחבה את הנושא ומנתחת את תפקידה בתרבות הבריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully