וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח עו"ד פלינר הודה במעשה

עדי שמחוביץ

2.3.2009 / 9:34

הנער בן ה-18 הודה היום בעובדות כתב האישום אך כפר באשמת הרצח. עורכי דינו: "הוא סובל מפיגור שכלי ואינו אחראי למעשיו"

נעם כהן

ת', הנער המואשם, ברצח עו"ד ענת פלינר לפני כשלוש שנים הודה היום (שני) בעובדות כתב האישום, אך כפר באשמת הרצח. עורכי הדין של ת', משה ושירה מרוז אמרו כי "הם מודים בעובדות כתב האישום אבל כופרים באשמת הרצח וטוענים לפטור מאחריות פלילית מכיוון שלפי חוק העונשין אדם הסובל מפיגור שכלי לא יכול היה להימנע מביצוע המעשה אינו אחראי בפלילים".

עוד הוסיפו הסנגורים כי "הנער אובחן כבר בגיל ארבע כסובל מפיגור שכלי וגם המבדקים האחרונים שנעשו לו מטעם התביעה בבית החולים אברבנל הוכיחו זאת".

ת' בן ה-18, מואשם בעבירת רצח אותה ביצע לכאורה כשהיה בן 15 ושלושה חודשים בלבד. בכתב האישום נטען, כי ביום הרצח נטל ת' זוג כפפות שחורות וסכין קומנדו השייכת לאביו מארון הבגדים של הוריו, ויצא מביתו. כשהגיע לבית משפחת פלינר, דפק על דלת הכניסה מכיוון שנראה הבית יפה בעיניו. כשפתחה לו פלינר את הדלת, דרש ש"תוציא את כל הכסף" ודקר אותה פעמיים בבטנה, השליך את הנדן לרצפה וברח מהמקום. כתוצאה מהדקירות התמוטטה פלינר לעיני ילדיה הקטנים, שרצו לעברה כששמעו את זעקותיה. פלינר מתה מאוחר יותר בדרכה לבית החולים כתוצאה מדימום פנימי.

ד"ר דנה פוגץ' ממרכז "נגה" הקריה האקדמית אונו, המייצגת את משפחתה של עו"ד פלינר מסרה לאחר הדיון: "אני עדים בזמן האחרון לאינפלציה בטענות נאשמים באשר למצב שכלי ונפשי שהופך אותם ללא אחראים מבחינה פלילית. יש לזכור שנטל ההוכחה הוא על הסנגור וכי מדובר בטענה שקשה מאד להוכיח. אנו בטוחים שגם במקרה זה הטענה תידחה, חבל רק שבינתיים ההליכים נמשכים זמן כה רב ומשפחת הקורבן היא זו שסובלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully