וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר נפגעה קשות על ידי ציקלון

סן לורנצו לא התחשבה במיז'ונריוס והשפילה אותם עם 1:5. חימנסיה לה פלאטה התמקמה בצמרת אחרי 0:2 על אינדפנדיינטה

המחזור הרביעי של הליגה הארגנטינאית נערך בסוף השבוע האחרון והכותרת של המחזור מגיעה מהתבוסה הגדולה שהנחילה סן לורנצו לריבר פלייט 1:5. ההפסד של ריבר וניצחונה של חימנסיה לה פלאטה המפתיעה העלו אותה, לפחות זמנית, למקום הראשון.

סן לורנצו - ריבר פלייט 1:5

איזו סערה חוו המיז'ונריוס מהציקלון, שהביסה אותם עם חמישה כובשים שונים. עוד לפני שמחוגי השעון השלימו דקה, ג'ונתן סנטנה חגג את הראשון לסנלו. אדריאן גונזאלס (6) המשיך את הקונצרט, ג'ונתן בוטינלי (19) הוסיף עוד אחד. דייגו בואננוטה צימק בדקה ה-25. אבל לפני ההפסקה גונזאלו ברחסיו כבש את הרביעי לסן לורנצו. אנדרס סילברה השלים את החגיגה, שקצת נהרסה עם הרחקתו של אלחנדרו גומז תשע דקות לסיום.

חימנסיה לה פלאטה - אינדפנדיינטה 0:2

הפסדה של ריבר העלה את חימנסיה למקום הראשון. רובן מלדונאדו (25) והקטור רומרו (67) כבשו לזכותה של הקבוצה המפתיעה מלה פלאטה.

ארסנל - אסטודיאנטס 1:3

הקבוצה מסארנדי השיגה ניצחון שלישי העונה, הפעם על הקבוצה מלה פלאטה. חוסמיר מוסקוורה (2), לוסיאנו לגויזאמון (23) וחאבייר יאקוזי (35) כבשו לארסנל. אנצו פרס רק צימק בדקה ה-64. אסטודיאנטס סיימה את המשחק בתשעה שחקנים כשאגוסטין אלייס בדקה ה-48 ודייגו גלבאן בדקה ה-76 הורחקו.

ניואלס אולד בויס - קולון 1:1

ניואלס לא הצליחה לנצח, ובכך נבצר ממנה לעלות למקום הראשון. חואן קוורוגה העלה את ניואלס ליתרון בדקה השביעית, אבל 10 דקות לסיום המשחק חרמן ריברולה איזן.

ולז סרספילד - גודוי קרוז 0:4

ולז השיגה ניצחון שני ברציפות, אחרי שסיימה את שני משחקיה הראשונים בתוצאות תיקו. גודוי קרוז נחלה את הפסדה הראשון העונה, אחרי פתיחת עונה טובה. הרנן לופז (53), מקסי מוראלס (55, 64) וחואקין לריביי (77) כבשו לוולז.

בוקה ג'וניורס - הוראקן 1:3
לבוקה: מרטין פאלרמו 70, לוסיאנו פיגרואה 83, 88. להוראקן: אדוארדו דומינגז 86.

חימנסיה חוחוי - לאנוס 2:0
ללאנוס: סנטיאגו ביליירי 39, אדוארדו סלביו 88.

ראסינג קלאב - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1
לראסינג: אדריאן לוסרו (51), לארחנטינוס: ניקולס פבלוביץ' (90).

באנפילד - רוסאריו סנטראל 1:3
לבאנפילד: סנטיאגו אוליברה (42), ניקולס ברטולו (45), ג'יימס רודריגז (75). לרוסאריו: גיז'רמו בורדיסו (90), עומאר זאריף הורחק (44).

סן מרטין - טיגרה 2:2
לסן מרטין: מרסלו פרוג'יני (21), מרסלו קווינטרוס (90), לטיגרה: קרלוס לונה (29, 55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully