וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבא: "שרון זקוק להמשך טיפול מורכב"

נעמה טלמור

1.3.2009 / 20:27

במרכז הרפואי שיבא מגיבים על הטענות לפיהן משפחתו של אריאל שרון סירבה לבקשת ביה"ח להעבירו לביתו. "מעולם לא דחקנו בהם"

המרכז הרפואי שיבא בתל השומר פרסם היום (ראשון) הודעת הבהרה להודעה מהשבוע שעבר בנושא מצבו הרפואי של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. בתגובה נאמר כי מצבו הרפואי של שרון מחייב המשך טיפול רפואי מורכב.

ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, מאושפז במחלקה לשיקום נשימתי במרכז הרפואי ומצבו הרפואי מחייב המשך טיפול רפואי וסיעודי מורכב", נאמר בהודעה. עוד נאמר, כי "בין הנהלת המרכז הרפואי לבין משפחת שרון מתקיימים דיונים תקופתיים באשר ליכולת מתן טיפול רפואי זה במסגרת ייעודית מחוץ לבית החולים. מעולם לא היה מצב שבו הנהלת המרכז הרפואי "שיבא" דחקה במשפחת שרון להעביר את מר שרון אל מחוץ לתחומי בית החולים".

בשבוע שעבר פנתה תנועת אומ"ץ למנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' אבי ישראלי בנושא הטיפול בשרון. באומ"ץ טענו, כי הנהלת שיבא ביקשה ממשפחת שרון לפנות את ראש הממשלה לשעבר לביתו בליווי אחות צמודה, אך משפחת שרון סירבה לכך. כמו כן טענו באומ"ץ כי גלעד שרון בנו של ראש הממשלה לשעבר מנהל את עסקיו האישיים במשרד מאולתר בחדר צמוד לאביו.

בשיבא השיבו בשבוע שעבר על הטענות ואמרו כי הטיפול בשרון שונה מטיפול באזרח רגיל, משום שבית החולים מעריך את "דמותו ופועלו של מר שרון למען מדינת ישראל במשך עשרות שנים, ומכאן הגמישות והרגישות יוצאת-הדופן". בהבהרת בית החולים מהיום נאמר, כי הטיפול בשרון אכן חורג מהטיפול באזרח רגיל, אולם הדבר מתבטא רק בהיותו משוכן לבדו בחדר בן שתי מיטות. כמו כן, הכחישו בבית החולים את הטענה לפיה גלעד שרון מנהל את עסקיו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully