וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד בפנדלים, חשבתם אחרת?

מנצ'סטר יונייטד זכתה בגביע הליגה אחרי 1:4 על טוטנהאם בדו קרב פנדלים, לאחר שהמשחק הסתיים ב-0:0. חלום ארבעת התארים עדיין חי

בניגוד לשנה שעברה, שבה ויתרה מנצ'סטר יונייטד מראש על גביע הליגה, העונה היא הולכת על כל הקופה - קוואדרופול היסטורי, וזכיה במפעל הזה כבר יש לה. השדים האדומים של אלכס פרגוסון ניצחו את טוטנהאם 1:4 בקרב פנדלים (0:0 בתום 90 דקות) וגרפו תואר ראשון מבין ארבעת האפשריים.

אלכס פרגוסון עלה בהרכב ללא ווין רוני, דימיטאר ברבאטוב ומייקל קאריק שלא נכללו בסגל ועם בן פוסטר, השוער השלישי, שפתח. בחוד היונייטד פתחו קרלוס טבז ודני וולבק הצעיר פתחו בחוד. כוכב הקבוצה, בקישור פתחו פול סקולס וכריסטיאנו רונאלד, בעוד ריאן גיגס פתח על הספסל.

טוטנהאם הגיעה כמחזיקת גביע הליגה, לאחר שבשנה שעברה ניצחה בגמר את צ'לסי של אברהם גרנט 1:2. הארי רדנאפ עלה בהרכב חזק עם מודריץ', פבליוצ'נקו ובנט בהתקפה, כשהבלם ג'ונתן וודגייט, שכבש את שער הניצחון אשתקד, החמיץ את המשחק בשל פציעה.

יונייטד פתחה היטב את המשחק ובדקה ה-25 בעט ריו פרדיננד בעט וולה אדיר מרחוק שחלף מעל השער. טוטנהאם נכנסה למשחק לאט לאט, אך לא הצליחה לייצר הרבה הזדמנויות. גם במחצית השנייה המשחק היה שקול, כשאף קבוצה לא מצליחה לפרוץ את ההגנה של יריבתה. ההזדמנות הגדולה במשחק הגיעה חצי דקה לפני השריקה לסיום 90 הדקות. רונאלדו נכנס לרחבה, הטעה מגן ובעט בעיטה חזקה בשמאל, שנבלמה בקורה ושלחה את המשחק להארכה. גם בהארכה שתי הקבוצות שיחקו מבוקר ולא הצליחו לייצר איומים אמיתיים על השער.

שלוש דקות לסיום ההארכה הגיע דארן בנט מול השוער, אך בעט היישר אל בן פוסטר ויונייטד ניצלה. שתי דקות לאחר מכן קיבל פטריס אברה כשהוא חופשי כדור 14 מטר מהשער, אך הצרפתי החליק ושלח את הבעיטה שלו לשמיים. המשחק המאכזב נכנס לקרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים.

גיגס עלה לבעוט ראשון ושלח את הכדור לקורה הימנית ופנימה. בן פוסטר עצר היטב את הבעיטה הראשונה של טוטנהאם, מרגלי ג'יימי אוהארה. יונייטד וטוטנהאם המשיכו להבקיע, עד שהגיע דארן בנט, כשהתוצאה היא 1:3 ליונייטד ובעט שטוח, אך מחוץ למסגרת. אנדרסון עלה לבעוט את הפנדל המכריע, שלח אותו פנימה, כדי להעניק לשדים האדומים את גביע הליגה השלישי בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully