וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל ארנון ניצח את שלמה פיוטרקובסקי

עדי שמחוביץ

1.3.2009 / 14:05

ביהמ”ש קבע היום כי ארנון יקבל בחזרה מפיוטרקובסקי 1% ממניות סלקום בשווי כ-20 מיליון ש’ ודיבידנדים בגין המניות בסך 60 מיליון ש’

בפסק הדין שנתן הבוקר (ראשון), קיבל נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט אורי גורן, את תביעתו של עו"ד יגאל ארנון נגד הבנקאי שלמה פיוטרקובסקי וקבע כי מחצית מהמניות של פיוטרקובסקי בחברת "סלקום" שייכות לארנון. מדובר 1% ממנוית סלקום בשווי 21 מיליון דולר.

על פי מסמך שעליו חתם פיוטרקובסקי בשנת 1996, נתן לו ארנון את המניות בנאמנות. פיוטרקובסקי, שהיה בעבר מנכ"ל הבנק הבינלאומי הראשון, טען מצידו כי המניות שייכות לו לאחר שארנון ויתר על האפשרות לרוכשן. השופט גורן קיבל, כאמור, את עמדתו של ארנון ואף קבע כי על פיוטרקובסקי להעביר לארנון גם את הדיבידנדים בגין המניות בסך 60 מיליון שקלים.

זה היה פסק דינו האחרון של השופט גורן לפני פרישתו לגמלאות. גורן בן 70, מכהן כנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב משנת 1998 וכשופט משנות 1981. הוא היה בין המשפיעים הבולטים על הקמת בתי המשפט המנהליים ואף כתב ספר בנושא. ספר נוסף שכתב, "סוגיות בסדר דין אזרחי", נחשב מהספרים החשובים ועדכניים ביותר בנושא ומצוטט רבות בפסקי דין.

לאחר הקראת פסק הדין, בנוכחות בני משפחתו של השופט ושופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, אמר גורן: "מלאכת השיפוט אינה עבודה או עיסוק אלא שליחות שיש למלא באהבה ובחרדת קודש". הוא גם ציין בדבריו את העומס המוטל על בתי המשפט ואמר כי על השופט לקחת חלק פעיל לקיצור ההליך הדיוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully