וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הרקטה: התלמידים מודים על "הנס"

נעמה טלמור

1.3.2009 / 12:29

תלמידי בית הספר באשקלון שבו נפל אתמול הקסאם נלקחו ליום הפוגה בכפר נוער. "ההרס נוראי. מזל שלא היו שם תלמידים אתמול"

"ההרס הוא נוראי, הרס של כיתות שלמות, הגגות קרסו, מחשבים נתלשו ממקומם. זה היה מחזה שהלב נחמץ. יחד עם זאת יש גם בצד שמחה שהתלמידים לא היו שם”, כך סיפר היום (ראשון) מנכ"ל רשת החינוך אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר, בתגובה לפגיעת רקטה בבית ספר של הרשת, אתמול באשקלון. הבוקר הגיעו אנשי מס רכוש לבית הספר במטרה לאמוד את הנזקים ולהשיב את התלמידים ללימודים כבר בימים הקרובים.

20,000 התלמידים של רשת אמי"ת ברחבי הארץ, רשת חינוך של הציונות הדתית, פתחו הבוקר את יום הלימודים בקריאת פרקי תהילים להודות על מה שהם רואים כנס. הנהלת בית הספר נערכה במהירות והחליטה לקחת את כל התלמידים ל"יום הפוגה" בכפר הנוער של אמי"ת בפתח תקווה.

"בכוונתי לדבר עם שרת החינוך", אמר אלדר, "כדי שלא תהיה פה ביורוקרטיה וכדי להחזיר את המקום לשגרה במהרה. נחוץ שיפוץ מסיבי של כיתות. כבר מחר אנו נערכים למצוא מקום חלופי ללימודים למשך הימים הקרובים כדי לאפשר לקבלן להיכנס כמה שיותר מהר ולשפץ", הוסיף.

"אינני רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הטיל היה נופל באמצע השבוע כשהתלמידים היו בבית הספר. אירע לנו נס גדול שהאירוע התרחש בשבת כשבית הספר סגור", אמר מנהל בית הספר, יצחק אברג'יל. "אנו מודעים לחשיבות של החזרה לשגרה עבור התלמידים. אנו נעזרים בצוותים מקצועיים כדי לסייע לתלמידים להתמודד עם הפחדים והחששות שהביעו בפנינו, ואני מקווה שתהיה התגייסות מלאה של כל הגורמים על מנת לאפשר במהרה את חידוש הלימודים בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully