וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "הירי ייענה בתגובה חזקה וכואבת"

1.3.2009 / 10:38

לדברי ראש הממשלה, אם יימשך ירי הרקטות, תגיב ישראל "ללא פשרות, עד שארגוני הטרור יבינו שלא נשלים עם דרך הטרור הזו". במהלך סוף השבוע נורו לעבר ישראל 11 רקטות

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אם יימשך ירי הרקטות, הוא ייענה בתגובה קשה, כואבת וחזקה, ללא פשרות. זו היתה החלטת הקבניט, והיא תבוצע עד שארגוני הטרור יבינו שישראל לא מוכנה להשלים עם דרך הטרור הזו". כך הצהיר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה אהוד אולמרט בפתח ישיבת הממשלה, בתגובה לירי 11 הרקטות במהלך סוף השבוע.

"ארגוני הטרור מנסים להתאושש מהמכה הצבאית הקשה שהם ספגו במבצע 'עופרת יצוקה' והם עושים זאת בדרך של טרור. ישראל החליטה על נצירת האש באופן חד צדדי. לאור זה הקבינט אישר פה אחד את מדיניות הממשלה", אמר אולמרט. "הההחלטה", הוסיף, "קובעת נוהל עבודה כך ששר הביטחון ינחה את גורמי הביטחון שיפעלו בצורה שמתחייבת על פי המדיניות עליה הכרזנו, שהתגובה לא תהיה תואמת לציפיות ארגוני הטרור".

גם השר בנימין בן אליעזר התייחס לירי הרקטות הנמשך לעבר ישראל ואמר כי "צריך להגיב בחומרה". השר רפי איתן קרא לפעולה ואמר כי "לישראל אסור להשאיר את המצב כמו שהוא היום. יש להגיב בצורה התקיפה ביותר". הלילה נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח מדרום לאשקלון. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. במהלך השבת נפלו שבע רקטות ביישובי הדרום, אחת מהן נפלה בשטח בית ספר באשקלון וגרמה לנזק רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully