וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הריאליטי הבריטית: "אמות תוך חודש"

טלי גולדשטין

1.3.2009 / 9:48

ג'יין גודי, כוכבת "האח הגדול" הבריטי, גוססת מסרטן. במהלך מריבה עם שכן, צרחה : "תירגע – אני במילא אמות בתוך חודש"

לחולה הסופנית ג'ייד גודי, שכיכבה בשנת 2007 בגרסת הידוענים של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בבריטניה, נותר חודש בלבד לחיות, כך דיווח ה"טלגרף" הבריטי הבוקר (ראשון). לפי העיתון, במהלך מריבה עם שכן לגבי גדר המפרידה בין שני הבתים, צרחה גודי: "תירגע – אני במילא אמות בתוך חודש".

העימות התרחש מחוץ לביתה של גודי באפשייר, אסקס, בעודה מתכוננת לבדיקה בהוספיס וקבלת תרופות. בשבוע שעבר התחתנה גודי כמתוכנן עם ארוסה, האסיר לשעבר ג'ק טוויד, למרות מחלתה הסופנית. את השבוע שעבר בילתה השחקנית בביתה תשושה מהחתונה.

עד ראייה סיפר: "כשג'ייד התקרבה למכונית היא נראתה כאילו היא סובלת מכאבים עזים. השכן צעק משהו והיא התחילה לצרוח עליו. וכל זה בגלל גדר". לאחר המריבה, התמוטטה גודי ופרצה בבכי. "היא במצב שברירי. היא יודעת שזה רק עניין של שבועות אך היא אמיצה", אמר הסוכן שלה מקס קליפורד.

בשנה שעברה הודיעה גודי בטלוויזיה כי לקתה בסרטן צוואר הרחם. החודש הודיעה כי היא חולה סופנית וכי תתחתן עם בעלה בן ה-21 לפני שיהיה מאוחר מדי. טוויד נכלא בחודש ספטמבר האחרון לתקופה של 18 חודשים, לאחר שהורשע בתקיפת נער באמצעות מחבט גולף. הוא שוחרר בתנאי שיענוד אזיק אלקטרוני וישוב לבית אימו בכל יום עד השעה 19:00.

טוויד הציע לה נישואים לאחר ששמע מהרופאים כי ייתכן שנותר לה חודש אחד בלבד לחיות. שר המשפטים ג'ק סטרואו אף התערב בתנאי השחרור של טוויד, כך שיוכלו לבלות את ליל הכלולות שלהם יחד. זכויות הצילום של החתונה נמכרו בסכום של כמיליון לירות שטרלינג. גודי טוענת כי הכסף ישמש את שני בניה מנישואים קודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully