וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בליכוד: "הסכם קבע לא עומד על הפרק"

פנחס וולף

28.2.2009 / 20:18

על רקע ההצהרות המתונות של נתניהו וליברמן, אמר הבכיר כי "אין פרטנר פלסטיני להסכם". לדבריו, "נמשיך במו"מ עם הרשות"

"הממשלה תמשיך את המגעים המדיניים עם הפלסטינים ובד בבד תקדם את 'השלום הכלכלי' כדי ליצור בחלקים הפלסטינים ביהודה ושומרון אזורי תעשיה וסחר עם השקעה בינלאומית וישראלית. זאת כדי להוכיח שאפשר גם אחרת וכדי לחזק את החברה המתונה" – כך אמר הערב (שבת) בכיר בליכוד לוואלה! חדשות.

בליכוד הסבירו כי המגעים יימשכו, אך מהצד השני מרגיעים גם את השותפים מימין. לטענת בכיר במפלגה, "אנחנו לא הולכים מיד להסדר קבע. זה לא עומד על הפרק כי אין פרטנר פלסטיני. הרשות הפלסטינית חלשה מדי במובן הזה שללא נוכחות ישראלית היא תקרוס מול חמאס. גם הפלסטינים מבינים שהסדר קבע עכשיו ונסיגה ישראלית עשויים להוביל, בתוך זמן קצר, ליצירה של חמאסטן והתבססות אירנית גם ביהודה ושומרון".

"זו עמדתנו ונשמע מה העמדה של הפלסטינים", אומר הבכיר. "כרגע שום ויתורים בהתיישבות לא עומדים על הפרק. אני לא רואה בעתיד הקרוב איזשהו תהליך שמוביל לשינויים דרמטיים בשטח. גם ממשלת אולמרט-לבני לא הגיעה להסכם עם הפלסטינים למרות נכונותה לעשות ויתורים שאנחנו שוללים, כמו בעניין ירושלים וגבולות בני הגנה. אבל במקביל אנחנו שואפים לקדם את השלום הכלכלי כדי לנסות ולתת תחושה שמשהו חיובי משתנה בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully