וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום ראשון ב"פרשת הפדופילים"

עדי שמחוביץ

27.2.2009 / 9:43

חיים עטר מחולון הואשם בתשעה סעיפים של מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 14. הפרקליטות ביקשה את מעצרו עד תום ההליכים

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב האישום הראשון ב"פרשת הפדופילים". חיים עטר, בן 36 מחולון, שנחשב לחשוד המרכזי בפרשה, הואשם בתשעה סעיפים של מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 14.

מכתב האישום שהגישו עורכי הדין איריס דמתי ומוריה גרין מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי החל משנת 2004 נהג עטר לגלוש לאתר היכרויות שונים המיועדים להומוסקסואלים ולפנות לנערים צעירים שלחלקם טרם מלאו 14 שנים במטרה לקיים עימם יחסי מין. עטר אף שכנע אותם להיפגש עימו וביצע בהם מעשי סדום ומעשים מגונים.

עטר טען בפני הנערים כי הוא צעיר מגילו האמיתי ונהג להציג את עצמו בשם "טל" ובכינויים שונים כמו "חלק גדול", "משהו אחר" ו"קינג קונג". תשעת האישומים שבכתב האישום מתארים את מעשיו של עטר בעשרה קטינים. עטר נהג לקחת אותם לדירתו ושם ביצע בהם את מעשיו. על פי כתב האישום, לחלקם הוא שילם 50 שקלים לאחר המעשה.

עוד עולה מכתב האישום כי לאחד הקטינים הציע עטר עזרה כלכלית בתמורה מכיוון שידע שמשפחתו נמצאת בקשיים כלכליים. רוב מעשיו של עטר נמשכו על פני מספר חודשים. אישום אחד אף מתאר מעשים מעשים שביצע עטר בקטין במשך למעלה משנתיים, על בסיס יומיומי.

הפרקליטות ביקשה את מעצרו של עטר עד תום ההליכים נגדו ונימקה את בקשתה בכך שלעטר הרשעה קודמת בעבירות אלימות ומעשיו מלמדים על דפוס פעילות מסוכן. כמו כן, יש חשש לשיבוש הליכי משפט והשפעה על העדים מאחר שעטר ביצע שיחת טלפון מבית המעצר לאחד הקטינים המעורבים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully