וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: רקטה נפלה בנגב

רמי שני

27.2.2009 / 8:15

לא היו נפגעים בההתפוצצות שאירעה במועצת שדות נגב. גורם ביטחוני אמר אתמול כי "חמאס יישא באחריות והוא ישלם את המחיר"

גם הבוקר (שישי) נמשך הירי מכיוון רצועת עזה. רקטה נפלה סמוך לשעה 8:10 בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת שנותרה אמש, נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית חבל אשכול. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

אתמול בבוקר נורו שתי רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. אחת מהן נפלה סמוך לבית בעיר שדרות. אשה אחת לקתה בחרדה ונזק נגרם לבית. הרקטה השנייה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתגובה לירי שבוצע אתמול, תקף חיל האוויר מספר יעדים ברצועת עזה. מצה"ל נמסר כי הותקפו מספר מנהרות בציר פילדלפי וכי זוהו פגיעות בכל המטרות. עוד נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה על שיגור הרקטות לעבר שטח ישראל. הפלסטינים לא דיווחו על נפגעים בתקיפות.

גורם ביטחוני אמר אתמול בתגובה לירי כי "חמאס יישא באחריות המלאה לירי הבוקר והוא גם ישלם את המחיר. חמאס וארגונים נוספים מנסים לבדוק את הגבולות שלנו. לא נאפשר חזרה של טפטוף קסאמים מדי יום".

ביום רביעי נורו שתי רקטות קסאם בתחום המועצה האזורית אשכול. שתי הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. בעקבות הירי, תקפו מטוסי חיל האוויר שבע מנהרות בציר פילדלפי בדרום רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully