וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי יש אומ"ץ להתעסק עם אריק שרון?

נעמה טלמור

26.2.2009 / 13:26

בתנועת אומ"ץ טוענים כי בנו של שרון הפך את אחד מחדרי השיקום ב "שיבא" למשרדו, וכי לרה"מ לשעבר לא מגיע שירותים רפואיים מיוחדים

תנועת אומ"ץ פנתה היום (חמישי) למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' אבי ישראלי בנוגע לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. במכתבם טוענים באומ"ץ כי על פי מידע שהגיע אליהם הפך גלעד שרון, בנו של רה"מ לשעבר את אחד מחדרי מחלקת השיקום בבית החולים "שיבא" בתל השומר למשרד, בו הוא, לטענתם, מנהל את עסקיו האישיים, מקיים פגישות עם אנשים ונוהג בחדר כבמשרד לכל דבר. "אומ"ץ מודעת להחלטת ועדת הכספים בעניין הוצאותיו הרפואיות של שרון, אך סבורה שמשרד זה אינו כלול במתן שירותים רפואיים, שירותי אשפוז ושירותיים סיעודיים לראש הממשלה לשעבר, כפי שקבעה ועדת הכספים", נכתב במכתב.

עוד טוענים בתנועת אומ"ץ כי הנהלת בית החולים "שיבא", פנתה באחרונה אל משפחת שרון וביקשה ממנה לפנות את מר שרון ממחלקת השיקום של בית החולים לבית משפחת שרון בליווי אחות צמודה, לאחר שהתברר שאין מקום להעניק למר שרון שירותים רפואיים מיוחדים בבית החולים. לדבריהם, סירבה משפחת שרון לבקשת בית החולים, ובשלב זה הנושא הוקפא.

בית החולים שיבא בתל השומר השיב לתנועת אומ"ץ במכתב בו אישר כי הנהלת בית החולים כי אכן חורג הטיפול באריק שרון מטיפול באזרח 'רגיל' ואמרו כי "עומדת לנגד עינינו דמותו ופועלו של מר שרון למען מדינת ישראל במשך עשרות שנים, ומכאן הגמישות והרגישות יוצאת-הדופן שמגלה בית החולים בטיפול במר שרון ובני משפחתו. עם זאת, מתקיים כל העת דיאלוג עם המשפחה והצוות הרפואי המטפל, על מנת לבחון אפשרות להמשך הטיפול הרפואי והסיעודי במר שרון בסביבה שאיננה בית חולים".

באומ"ץ הגיבו לדברים ואמרו כי "עם כל רגשי הכבוד שאומ"ץ רוחשת לפועלו הרב של אריאל שרון, נראה לנו שיש מקום לברר את הנושאים הללו במישור ממלכתי רם דרג ולקבל את ההחלטות המתאימות". עוד טענו באומ"ץ, כי "אנו מודעים לכך שאלו נושאים רגישים אך יש לתת עליהם את הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully