וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לעיני: "זו עת חירום, צריך אחדות"

26.2.2009 / 12:46

רה"מ המיועד אמר בתום פגישה עם יו"ר ההסתדרות כי משבר האבטלה "שכמוהו לא ידענו מחייב שיתוף פעולה". עיני: "מברך את נתניהו"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"זו שעת חירום, ואנו מבקשים לשלב כוחות כדי לייצר חזית רחבה ולהתמודד עם המשברים". כך אמר היום (חמישי) ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בתום פגישה עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני. לדבריו, "המשבר הגדול של האבטלה, שכמוהו לא ידענו, מחייב שיתוף פעולה. אני מצפה לאותו שיתוף פעולה גם מגורמים פוליטיים. צו השעה הוא אחדות. אין לנו זמן בלתי מוגבל. צריך להקים ממשלה במהירות ולהביא את התכנית הכלכלית".

נתניהו ציין, כי "היתה לנו שיחה מעמיקה וחשובה בניסיון להבין את עומק המשבר שמאיים על מקומות עבודה של עשרות אלפים. מצאתי אצל יו"ר ההסתדרות עופר עיני רצון לחפש דרכים לשיתוף פעולה. אנחנו ממשיכים בהידברות כדי שנוכל להקים ממשלה ולעבוד במהירות".

"היתה שיחה טובה", אמר עיני. "ניסינו לחשוב על רעיונות לפתרון. אני מברך את נתניהו על הרצון לעבוד בשיתוף פעולה. אנו רואים שהמשבר הוא הכבד ביותר בתולדות מדינת ישראל והסכמנו שנתנהל בשיתוף פעולה אמיתי".

לפני הפגישה, אמר נתניהו כי "לאור המשבר הכלכלי, הפיטורים ומצב החירום בו המשק נמצא, מצאתי לנכון להתייעץ עם יו"ר ההסתדרות כדי להעלות רעיונות ראשונים להצלת המשק הישראלי". בנוגע לשאלה האם הפגישה עם עיני היא מסר ליו"ר קדימה ציפי לבני ענה נתניהו כי "המציאות שולחת מסר שישראל צריכה ממשלה והיא תקבל אחת כזו בקרוב".

עיני אמר לפני הפגישה, כי "המשבר הכלכלי הוא הנושא החשוב ביותר על סדר היום. אני שמח שגם ידידי בנימין נתניהו לוקח את העניין ברצינות ואני מקווה שבשיתוף פעולה נוכל להצעיד את המשק קדימה". לדבריו, "ביחד זו הסיסמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully