וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה החליט: כלב מים פורטוגלי לילדות

עידן דורנר

26.2.2009 / 9:44

לאחר חודשים רבים של התלבטות התקבלה ההכרעה: סשה ומליה יקבלו כלבלב שלא גורם לאלרגיות, בהמלצה חמה של טד קנדי

הגברת הראשונה של ארה"ב מישל אובמה, מעוניינת למצוא ולהציל כלב מים פורטוגלי עבור הבנות שלה ושל נשיא ארה"ב ברק אובמה. כך מדווח ה"פיפל מגזין". אובמה הבטיח לסשה בת ה-7 ומליה בת ה-10 כלבלב לאחר שנבחר לנשיאות, כפרס על התקופה הקשה שנאלצו לעבור בקמפיין המתיש.

הבחירה בגזע הכלב היתה מוגבלת, בגלל האלרגיות מהן סובלת מליה כשהיא נמצאת בסביבת זני כלבים מסויימים. כלב המים הפורטוגלי עמד בקריטריונים ולטענת מישל, הוא יגיע לבית הלבן בחודש באפריל. היא ציינה גם כי היתה מרוצה כששמעה על המזג הנוח של הגזע. "מבחינת הגודל הם באמצע הדרך – לא קטנים אך גם לא ענקיים. גם הרבה אנשים שאנו מכירים משבחים אותם".

אחד מאותם מומלצים הוא הסנטור הדמוקרטי לשעבר טד קנדי, שברשותו שני כלבי מים פורטוגלים – ספלאש וסאני. כבר בחודש ינואר הוא אמר כי הוא מעוניין שהמשפחה החדשה בית הלבן תבחר בכלב הזה. "יש להם גישה של יכולים לעשות הכל. הם חכמים, עליזים, נחושים ואופטימיים. הם אף פעם לא מתעייפים.
נשמע כמו הבחירה המושלמת לבני משפחת אובמה והממשל שלו".

מישל התייחסה בראיון גם לחיים בבית הלבן ואמרה כי בנותיה עדיין צריכות למלא מטלות, וכי הצוות התבקש לא לעזור ללהן יותר מדי. "אנשים רוצים לעשות את החיים שלך נוחים יותר, אך הסברתי להם שהן לא צריכות שהחיים שלהן יהיו קלים יותר. הן רק ילדות. לדבריה, הן רשאיות לרוץ בחופשיות ברחבי הבית הלבן, כל עוד הן יודעות לאן הן הולכות. "אני מנסה לעודד אותן להרגיש שכל המקום הזה הוא הבית שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully