וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ירו למוות במאבטח מועדון בתל אביב

עדי שמחוביץ

26.2.2009 / 9:26

על פי כתב האישום, החליטו שני תושבי כפר קאסם לנקום במאבטחים במועדון בת"א שאיתם התקוטטו. הם הרגו אחד מהם ופצעו את השני

מערכת וואלה!

(צילום: יהונתן אופק, עריכה: ענת ברק)

שני כתבי אישום הוגשו הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מוחמד באדיר, בן 28, ואימן טאהא, בן 27, מכפר קאסם החשודים ברצח ובחבלה מחמירה בשני מאבטחים במועדון "הגולדה" בתל אביב לפני כחודש.

מכתבי האישום עולה, כי השניים הגיעו למועדון "הגולדה" ב-2 לינואר, בסביבות השעה חצות. באותה עת שהו במועדון במסגרת עבודתם המאבטחים- סטניסלב בזילבסקי ואלכסנדר פוז'בצ'בסקי. בסמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התפתחה קטטה במועדון על רקע טענה של שתי בליינות כי אחד המתארחים במועדון הציק להן. בקטטה היו מעורבים הנאשמים מצד אחד והמאבטחים מצד שני. לאחר הקטטה יצאו באדיר וטאהא המועדון כאשר באדיר החליט לנקום במאבטחים.

השניים חזרו לביתם בכפר קאסם ובאדיר התחמש באקדח. הם שבו למועדון וחיכו עד שהמאבטחים יצאו מהמועדון בשעות הבוקר המוקדמות. אותה שעה הזמין מנהל המועדון מונית למאבטחים שנפגעו בקטטה המוקדמת על מנת לפנותם לבית החולים "איכילוב". באדיר וטאהא נסעו בעקבות המונית וכאשר הגיע המונית לצומת הרחובות קרליבך והחשמונאים יצא באדיר מהרכב התקרב למונית וירה ממרחק קצר 7 קליעים לכיוון פוז'בצ'בסקי שנהרג כתוצאה מהירי. מהיריות נפצעו גם המאבטח השני בזילבסקי, ונהג המונית מחמוד אגברייה.

מיד לאחר מכן שב באדיר למכונית והשניים נמלטו מהמקום. בדרך חזרה לביתם עצרו את הרכב בשדרות רוקח ובאדיר השליך את האקדח לצד הדרך. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים.

עו"ד גיורא זילברשטיין, המייצג את הנאשמים, אמר בתגובה להגשת כתבי האישום, כי "ההר הוליד עכבר. היו שמונה עצורים. המשטרה יצאה בקול תרועה רמה ועצרה הרבה חשודים ברצח, ובסופו של דבר הוגש כתב אישום רק נגד נאשם אחד על הרצח, שהראיות בו לעניות דעתי בעייתיות מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully