וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נפלה בשדרות: "חמאס ישלם מחיר"

רמי שני ויהושע בריינר

26.2.2009 / 8:43

לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לבית. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בשער הנגב. גורם ביטחוני: "חמאס מנסה לבחון את הגבולות שלנו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

שתי רקטות קסאם נורו הבוקר (חמישי) מרצועת עזה לעבר ישראל. אחת הרקטות נפלה בסמוך לבית בעיר שדרות. לא היו נפגעים, למעט נפגעת חרדה, אך נזק נגרם לבית. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

גורם בטחוני אמר בתגובה לירי, כי "חמאס יישא באחריות המלאה לירי הבוקר והוא גם ישלם את המחיר. חמאס וארגונים נוספים מנסים לבדוק את הגבולות שלנו. לא נאפשר חזרה של טפטוף קסאמים מדי יום".

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) אמר בעקבות ירי הרקטות, כי "ממשלת ישראל, שהתחייבה ביום שהפסיקה מוקדם מדי את מבצע 'עופרת יצוקה', שהיא תגיב באופן לא מידתי על כל ירי, חייבת לעמוד בהתחייבותה כדי לא לשחוק את הישגי המבצע. אין ספק שראש הממשלה, שמסוגל לפטפט שטויות כמו שלום עם הפלסטינים, אינו מבין היכן הוא חי, אבל הדרגים שמתחתיו חייבים להגיב על התוקפנות הערבית".

אתמול בבוקר נורו שתי רקטות קסאם מרצועת עזה ונפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לירי, תקף חיל האוויר שבע מנהרות בציר פילדלפי.

מדובר צה"ל נמסר אתמול לאחר הירי כי "צה"ל רואה בארגון חמאס כנושא באחריות המלאה בשמירה על השקט ביישובי דרום הארץ. צה"ל יגיב בחומרה על כל ניסיון להפר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully