וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלומן פחד להעיד, מאסר קצר לאחים הררי

עדי שמחוביץ

25.2.2009 / 17:46

רוני ודוד הררי הורשעו בכך שסחטו מיהלומן כספים בסכום של 50 אלף דולר ונידונו ל-11 חודשי מאסר בפועל. "היו קשיים ראייתים"

בית משפט מחוזי בבאר שבע הרשיע היום (רביעי) את רוני ודוד הררי בסחיטה באיומים, וגזר על השניים 11 חודשי מאסר בפועל. השניים הורשעו, על פי הודאתם במסגרת הסדר טיעון לאחר שכתב האישום נגדם תוקן.

על פי כתב האישום המתוקן, סחטו השניים מאדם העוסק ביהלומים כספים בסך 50 אלף דולר.לאחר מכן, היהלומן חתם על שטר חוב בסכום זהה לזכותו של רוני הררי ובסמוך לכך רכש כרטיסי טיסה ונסע עם אשתו וילדיו לחו"ל למספר ימים. לאחר שחזר היהלומן ומשפחתו לארץ, הגיע דוד הררי ואדם נוסף לביתו אך לאחר שאשת היהלומן איימה כי תזמין משטרה, עזבו את המקום.

לדברי עו"ד תהילה גלנטנה מפרקליטות מחוז דרום, הסדר הטיעון הושג עקב כשלים ראייתיים שהתגלו בתיק, עוד בטרם החל שלב הצגת הראיות, לאור סירובו וחששו של היהלומן להעיד בבית משפט, ולאור קשיים נוספים שהניעו את הפרקליטות להגיע להסדר הטיעון. עו"ד משה שרמן, סנגורו של רוני הררי, ציין כי השניים מודעים לקשיים הראייתיים אך בחרו בכל זאת להודות בעובדות בכתב האישום.

"הפרשה בה מואשמים הנאשמים אינה פרשה קלה. הנאשמים הרי הודו בעבירה של סחיטה באיומים בנסיבות שתוארו בכתב האישום ובגזר הדין", נימקה השופטת דפנה אבינאלי את החלטה. עוד הוסיפה כי "החלטתי לכבד את הסדר הטיעון, לאחר ששקלתי את טיעוני הצדדים ושוכנעתי כי ההסדר משקף נאמנה את חומרת העבירה ונסיבותיה מחד גיסא, ואת הקשיים הראייתיים הגלומים בחומר החקירה ובעדויות שהיו צפויות להישמע, מאידך גיסא".

נוסף על עונש המאסר בפועל, גזר בית המשפט על השניים גם מאסר על תנאי למשך שנתיים, תשלום פיצוי כספי בסך 9,000 ש"ח למתלונן על ידי כל אחד מהנאשמים, ותשלום קנס בסך 1,000 ש"ח על ידי כל אחד מהנאשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully