וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים רק כחול לבן

ענת קם

25.2.2009 / 16:58

אוהדים יפגינו מול משרדי ערוץ הספורט במחאה על הפסקת שידורי הליגה הארגנטינאית. הערוץ מאשים את מועצת הכבלים, שדוחה את הטענות

עשרות אוהדי הליגה הארגנטינאית בכדורגל מתכננים להפגין מחר מול משרדי ערוץ הספורט במחאה על הפסקת שידורי הליגה לאחר עשר שנים. בימים האחרונים מתארגנת ההפגנה בקרב האוהדים, רובם יוצאי ארגנטינה החיים בישראל, לאחר שהתגלה כי עונת החורף של הליגה, ה-"קלאוסורה" שהחלה לפני שבועיים, לא משודרת בערוץ. באתר האוהדים חתמו עשרות אוהדים על עצומה בנושא ועשרות פניות נשלחו לערוץ הספורט.

בתגובה ששלח הערוץ לאוהדים נכתב כי על הערוץ לא חלה חובה רגולטורית לשדר את המשחקים והפנו את האשמה לעבר המועצה לשידורי כבלים והלווין: "לאחרונה, התקבלה החלטה הנוגעת לאיסור לשדר שידורי כדורגל בערוץ 5+לייב (ולכן גם מונעת את המשך שידורי חלק ממשחקי הליגה הארגנטינית בערוץ 5+לייב). החלטה זו פוגעת קשות ביכולתו של ערוץ הספורט להשקיע ברכישת תכנים ובהפקת תכניות ושידורים אשר הערוץ אינו מחויב בהם מבחינה רגולטורית. לפיכך, לאור החלטת המועצה, נאלצנו לקבל החלטות שונות הנוגעות לתכנים המשודרים בערוצינו, ובין היתר נאלצנו לקבל את ההחלטה שלא להמשיך, בשלב זה, את ההסכם לרכישת זכויות השידור של משחקי הליגה הארגנטינאית. למרבה הצער, תוצאותיה של ההחלטה שקיבלה מועצת הכבלים והלוויין הינה שליגה זו כלל לא תשודר בשלב זה בערוץ הספורט.

ניצן חן, יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין, מסר בתגובה: "מאחר שהחלטת המועצה עוד לא נכנסה לתוקף, אין שום מניעה לשדר את הליגה בכל ערוץ שערוץ הספורט ימצא לנכון לשדר בו. העובדה שהערוץ מעניש את הצופים ולא משדר, כפי שעשה בשידורי הכדורעף והשחייה, מעידה שלא טובת הצופים עומדת לנגד עיניו ועל חוסר תום לב מבחינתו. אין מניעה משפטית לשדר את הכדורגל בערוץ 5+ לייב".

חן התייחס בדבריו לשידורי חצאי גמר גביע המדינה בכדורעף ואליפות החורף בשחייה, שלא שודרו בשבועות האחרונים בערוץ הספורט. בשני המקרים הציג הערוץ סיבות דומות לביטול השידורים והאירועים שודרו לבסוף באתר ONE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully