וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: פוענח רצח מאבטח במועדון בת"א

נתיב נחמני

25.2.2009 / 14:44

לפי החשד, תושב כפר קאסם ירה למוות במאבטח לאחר שהתקוטט עמו על רקע סירובה של צעירה להיענות לחיזוריו. מחר יוגש אישום

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: יותם רונן, עריכה: ענת ברק)

בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (רביעי) לפרסום, כי פוענח רצח המאבטח אלכסנדר פוזבדצקי, שנורה למוות לפני כחודשיים במועדון ה"גולדה" בתל אביב. מחקירת המשטרה שנוהלה בשבועות האחרונים, עולה כי זמן קצר לפני הרצח, המאבטח וחברו היו מעורבים בקטטה עם שישה תושבי כפר קאסם שבילו במועדון. על פי החשד, הבליינים שהתקוטטו עם המאבטחים יצרו קשר עם חבריהם וקשרו לרצוח את המאבטחים, וכשעתיים לאחר התגרה הוציאו את תוכניתם לפועל.

על פי חומרי החקירה המותרים לפרסום היום, הקטטה אירעה על רקע סירובה של צעירה להיענות לחיזוריו של אחד מהחבורה. במהלך הקטטה, בה התערבו המאבטחים על מנת להפריד בין הניצים, נפצעו שלושה מתושבי הכפר. שניים מהם פונו לבית החולים "איכילוב", ואחד פינה עצמו לקבלת טיפול רפואי במקום מגוריו.

מפקח יוני חג'ג', ראש צוות החקירה שהוקמה ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, סיפר כי שני המאבטחים נפצעו גם הם באורח קל, אך נשארו במועדון וסיימו את משמרתם. סמוך לשעה 6:00 בבוקר עם סגירת המועדון, הזמינו שני המאבטחים מונית על מנת לנסוע לקבל טיפול רפואי בבית החולים "איכילוב". לדברי חג'ג', השניים חששו כי הבליינים ימתינו להם מחוץ למועדון. כשנסעו במונית בצומת הרחובות קרליבך והחשמונאים, הגיח לעברם רכב בו נהג איימן טאהא, תושב כפר קאסם בן 27, ממנו ירד בן דודו מוחמד בדיר בן 28, וירה מספר יריות לעבר המונית. כתוצאה מהירי נפצע פוזבדצקי באורח קשה מאוד. נהג המונית והמאבטח השני נפצעו באורח בינוני. למרות זאת הצליח הנהג להמשיך בנסיעתו לבית החולים, שם קיבלו טיפול רפואי ושם מת מפצעיו פוזבדצקי.

רצח וקשירת קשר

"כבר אחרי מספר שעות קיבלנו כיוון מאוד ברור ופתחנו בחקירה סמויה שנמשכה מספר שבועות", סיפר חג'ג'. לדבריו, לפני הירי המאבטחים הבינו שהשניים עוקבים אחריהם, ואף ביקשו מהנהג שינסה להימלט, אך נעצרו ברמזור אדום, אז נורו לעברם היריות.

מחקירת המשטרה עולה כי השניים שהיו ברכב היורה קשרו קשר לרצח יחד עם אחרים, בהם וויסאם ערער, גם הוא מאבטח ב"גולדה", תושב ג'לג'וליה בן 22. על פי החשד, ערער מסר לחבורה פרטים אודות המאבטחים ואת כיוון נסיעתם. ערער היה העצור הראשון בפרשה, ולאחר כשבוע נעצרו שישה חשודים נוספים בהם איימן טאהא, נהג הרכב. זמן קצר לאחר תחילת חקירתו נשבר טאהא, התוודה בפני החוקרים ואף שחזר את מהלך הרצח והביע על כך חרטה. מאז הוארך מעצר החשודים, המיוצגים על ידי עורכי הדין גיורא זילברשטיין, אלי כהן, אילן אזולאי ורלית עובדה, מספר פעמים.

מחר יובאו בדיר וטאהא לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שם יוגש נגדם כתב אישום בגין רצח וקשירת קשר לרצח. במקביל תבקש הפרקליטות את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. שאר החשודים שנעצרו שוחררו למעצר בית והחקירה בעניינם נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully