וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת הילדה מכרמיאל: הוקמה ועדת בדיקה

קובי מנדל

25.2.2009 / 11:15

בעקבות התאונה בה נהרגה סתיו אטיאס בת ה-7 מפגיעת רכב כשירדה מהסעה, הוחלט בעירייה להקים ועדה שתבחן את מערכת ההסעות

בעיריית כרמיאל החליטו היום (רביעי) לבדוק את נסיבות מותה של התלמידה סתיו אטיאס בת השבע שנהרגה אתמול מפגיעת מכונית בעת שירדה מהסעת תלמידים. מהעירייה נמסר, כי מנכ"ל עיריית כרמיאל תעמוד בראש וועדת בדיקה שתבחן את כל מערכת ההסעות של תלמידים בעיר ותגבש המלצות למניעת הישנות של מקרים כאלה בעתיד. כמו כן קיבלו בתי הספר הנחיה לשוב ולרענן את נהלי ההסעה של תלמידים מבתי הספר לביתם וחזרה.

כאמור אתמול, כשירדה סתיו מרכב ההסעות וחצתה את הכביש, הגיח לפתע רכב פרטי מהנתיב הנגדי ופגע בה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה.

מתנדב זק"א ישראל ליכטנשטיין שהגיע למקום התאונה סיפר אתמול לוואלה! חדשות: "כשהגעתי למקום הילדה היתה שרועה על הכביש, לאחר פגיעת ראש חמורה. תוך כדי החייאה שמתי לב שיש לה סמל של בית הספר "עמיחי" שבו אשתי מלמדת ואני חבר אני בוועד ההורים. ביצענו החייאה מתקדמת, אך בנסיעה לבית החולים היא נפטרה".

לדברי ליכטנשטיין, "הילדה ירדה מהאוטובוס ורצה לכביש היכן שאין מעבר חציה, ונפגעה מרכב פרטי. היא לא היתה אמורה לרדת שם אלא בצד השני של הכביש. לא ברור למה היא ירדה שם". הוא הוסיף כי "אני משתתף בהרבה אירועים, אבל תוך כדי החייאה של ילדה, לגלות שהיא מבית הספר שלנו, זה היה קשה מאוד. זה אחד האירועים הקשים שעברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully