וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים דורשים: קצבאות ושימור הסטטוס קוו

25.2.2009 / 9:09

לקראת הדיונים היום על הקמת ממשלה, מבהירות ש"ס ויהדות התורה כי ידרשו העלאת קצבאות הילדים ושימור המונופול על הנישואים

ש"ס ויהדות התורה ממשיכות לנסות וליצור גוש חוסם נגד דרישות ישראל ביתנו במו"מ הקואליציוני. צוות המו"מ הקואליציוני של ש"ס יתחלק לשני צוותי עבודה. בצוות העבודה המקצועי יהיו עו"ד דוד גלס ופרופסור יוחנן שטסמן, מנכ"ל הביטוח הלאומי לשעבר. הצוות הפוליטי כולל את יו"ר המפלגה אלי ישי, השר אריאל אטיאס, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יעקב מרגי ומזכיר מועצת חכמי התורה הרב רפאל פינחסי. לפגישת המו"מ הראשונה שתיערך בצהריים יגיעו הצוותים בהרכבם המלא.

דרישות ש"ס במו"מ הקואליציוני יהיו העלאת קצבאות הילדים ושימור הסטטוס קוו ובתוכו שמירת מונופול הרבנות בנושא נישואים. בצוות המו"מ של יהדות התורה יהיו ח"כ יעקב ליצמן וח"כ משה גפני. המפלגה תדרוש גם כן את שימור הסטטוס קוו והעלאת הקצבאות. בנוסף תדרוש יהדות התורה את ראשות ועדת הכספים של הכנסת. המפלגות החרדיות ממשיכות להתנגד לכל שינוי בנושא הנישואים שדורש יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, דבר שעלול לעורר מחלוקות וקשיים בגיבוש הסכמות לכינון קואליציה.

היום יקיימו צוותי המו"מ של הליכוד פגישות עם צוותי המו"מ של ישראל ביתנו, ש"ס ויהדות התורה. נתניהו מינה אתמול צוות משא ומתן להרכבת הממשלה החדשה. את הצוות מרכז יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער, וחברים בו עורך הדין יעקב נאמן, ח"כ זאב אלקין, השר לשעבר מודי זנדברג ומקורבו של נתניהו נתן אשל. במקביל מינה נתניהו את צוות מאה הימים בריכוזו של ח"כ יובל שטייניץ. הצוות אמור להכין את תוכניות הפעולה של הממשלה ואת צעדיה הראשונים. מלבד שטייניץ יכלול הצוות גם את ח"כ גלעד ארדן פרופסור עוזי ארד, רון דרמר, והשם המפתיע מכולם- אביגדור יצחקי, חבר הכנסת לטעם מטעם קדימה ומי שהיה אחד ממקימיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully