וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מגיב לירי: תקף מנהרות בפילדלפי

יהושע בריינר ורמי שני

25.2.2009 / 14:06

חיל האוויר תקף בתגובה לירי רקטות הבוקר לעבר ישראל. ח"כ גילאון: "הרקטות יימשכו, צריך להוריד את חמאס בצורה מתוחכמת"

בתגובה לירי הרקטות הבוקר (רביעי) לעבר ישראל, תקף חיל האוויר שבע מנהרות בציר פילדלפי. לא דווח על נפגעים פלסטינים בתקיפות. הבוקר נורו שתי רקטות קסאם מרצועת עזה ונפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "צה"ל רואה בארגון חמאס כננושא באחריות המלאה בשמירה על השקט ביישובי דרום הארץ. צה"ל יגיב בחומרה על כל ניסין להפר אותו".

בתגובה לירי, אמר ח"כ אילן גילאון (מרצ) לוואלה! חדשות כי "זרזיפי הרקטות כנראה יימשכו". לדבריו, "צריך לייבש את הביצה במשא ומתן שיכלול את גלעד שליט ולהתחיל בתהליך לשיקום עזה. צריך להוריד את חמאס בצורה מתוחכמת, שכן מסתבר שבדרך צבאית אי אפשר להוריד אותם. אני מזכיר שחמאס עלה לשלטון גם הודות לנתניהו ולאחרים שלא נשאו ונתנו עם המתונים".

שלשום נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. קודם כן נורתה רקטה נוספת לאותו אזור. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בנוסף, חיל האוויר תקף שלשום כלי רכב במזרח רצועת עזה, בתגובה לניסיון של חמושים פלסטינים להתקרב לגדר המערכת, ככל הנראה במטרה להניח מטען חבלה. מצה"ל נמסר כי ברכב שהותקף היו חמושים שניסו להימלט מכוח צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully