וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מפקד תחנת משטרה "העלים" פשעים

עדי שמחוביץ

24.2.2009 / 13:39

סנ"צ עמיר קמחי, מפקד תחנת קרית מלאכי וסגנו מואשמים בניסיון ליצור מצב כוזב לפיו פחתה רמת פשיעת עבירות הרכוש

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בבאר שבע נגד סנ"צ עמיר קמחי, מפקד תחנת קרית מלאכי ונגד סגנו דורון דנינו, מפקח בתחנה. השניים מואשמים בעבירות של שיבוש הליכי משפט, מרמה והפרת אמונים והדחה בחקירה. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל פרידמן ועו"ד קרן אלטמן מהמחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), מונה 16 אישומים שנחשפו במהלך חקירה שנערכה בחודשים האחרונים על ידי מח"ש בתחנת קרית מלאכי.

מכתב האישום עולה כי קמחי הנהיג בתחנה מדיניות שנועדה ליצור מצב כוזב לפיו פחתה רמת פשיעת עבירות הרכוש באזור קרית מלאכי. קמחי "העלים" אירועים בהם בוצעו עבירות רכוש והציג תמונה מעוותת של הסטטיסטיקה הנוגעת לעבירות אלה, ובכך יצר מצג שווא כאילו הצליחה התחנה להוריד את מספר העבירות באזור.

קמחי הנחה את שוטרי התחנה לפעול על מנת להביא לגניזה של כמה שיותר עבירות רכוש ולסמנן כ"אירועי סיור", אירועים שבפועל לא נחקרים. בנוסף, פנה קמחי אל ראש משרד חקירות ומודיעין בתחנה וניסה להדיח אותו שיפעל על מנת שלא יוגשו תלונות על ידי אזרחים שבוצעו נגדם עבירות רכוש. כתוצאה, עבירות רכוש שאירעו בתחום אחריותה של התחנה לא נחקרו ואף לא נפתחו בגינם תיקי חקירה. עוד עולה מכתב האישום, כי בשל לחץ שהפעיל קמחי על דנינו, נרשמו על ידו דו"חות פעולה עם פרטים שקריים, עובדות אירועים שובשו, נמנעה חקירה של האירועים ואזרחים שוכנעו שלא להגיש תלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully