וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסתפק בתיקו

ניב הדס ורועי כ"ץ

24.2.2009 / 14:57

איזה מזל ש"ואלס באשיר" לא זכה באוסקר. אל וואלה! תרבות הגיעו תמלילי השיחות שלא היו בין ארי פולמן לנבחרי העם. אולי עדיף ככה

שמעון פרס

כמי שמזוהה עם ניצחון, אני מרגיש שזו חובתי המוסרית להתקשר אליך בשעה זו. אני, שזכיתי בפרס נובל לשלום, מרגיש שותפות ערכית איתך והמסר שהסרט שלך מעביר. אני - מנהיג מחנה השלום לעולמי-עד - שהייתי שותף מלא למבצעים הומניטריים כמו "דין וחשבון", "חומת מגן 1+2", "מלחמת לבנון 2" ובמיוחד "ענבי זעם" וטבח כפר קנא, מרגיש ש"ואלס עם באשיר" כמו שם לי מילים בפה. אין לי ספק כי היותי נשיא המדינה תרמה להחלטת חברי האקדמיה.

אהוד אולמרט

עם קשה עורף אנו, אך גם עם חפץ חיים. סרטך, שהביא לנו כבוד, מקפל בתוכו את אותה דואליות. זה אך סמלי שהזכייה שלך התרחשה בתקופה שבה יש בישראל ממשלה עם אג'נדה אזרחית שבראשה לא עומד גנרל; ממשלה שלא יוצאת למלחמה חסרת אחריות על תקרית גבול; ממשלה שלא רק מדברת על סיום הכסכוך והכיבוש, אלא גם מפנה התנחלויות; ממשלה שתומכת בכל הישובים בארצה ולא מנסה לסחוט הון פוליטי על חשבון החלשים בדרום עם מלחמה אכזרית נטולת הישגים.

ציפי לבני

את היונה שעומדת על אדן חלוני מביאים רק אנשים כמוך. ונשים כמוני. אנשים - ונשים - שרוצים פוליטיקה אחרת. אנשים - ונשים - שיודעים שיש ניצחונות שהם הפסדים והפסדים שהם ניצחונות. כמי שמדברת על תהליכים ומציגה את עצמה כביטחוניסטית, שמכריזה שלא תשב בממשלה ימנית אבל ממשיכה לנהל שיחות קואליציוניות, שלא רוצה לעשות שימוש בציניות אולם פונה אל הנשים ושמדברת על דרך, ברם לא חושפת מהי, אני בטוחה שאתה מבין על למה כוונתי.

בנימין נתניהו

ארי שלום, אני חייב להגיד לך שנהניתי מהסרט שלך בצורה יוצאת מן הכלל. איזה יצירתיות, איזה דמיון! הרי רק אדם שיש לו דמיון יצירתי, כמוני למשל, יוכל להעריך יצירה כל כך מורכבת, שבה לזיכרון ולהדחקה יש כוח כל כך חזק. כוח שנותן לציבור לשכוח את מה שהיה - את יחסי החוץ הגרועים, המדיניות הכלכלית האכזרית, השקרים, ההתבטאויות הקיצוניות, ההסתה והמתנות - ולהמשיך הלאה. אגב, שמעתי שהסרט שלך הוקרן בלבנון. לזה אני קורא שלום כלכלי.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

גבי אשכנזי

אח שלי גיבור. כגולנצ'יק לגולנצ'יק אני רוצה להגיד לך, סחתיין על הנסיעה לחו"ל. אני מקווה שזיינת הרבה ועדיף מדריכות חי"ר צנפיות. למרות השנים הארוכות שחלפו מאז שתקענו ערבים בביירות אני משוכנע שצה"ל בפיקודי ימשיך לתת לך סיבות לעוד סרטים ועוד טראומות. קח את הבאסה בסבבה ותזכור תמיד שיפני טוב הוא יפני מת.

אריאל שרון

שלום ארי. שמעתי שחיפשת אותי, אולם לצערי נבצר ממני מלענות בתקופה האחרונה. באופן אישי לא שמעתי מאף אחד מאנשי על שום טבח והמושג אינו מוכר לי, אבל אני מברר את העניין וחוזר אלייך תוך 5 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully