וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המשאית: "תקלה טכנית גרמה לתאונה"

נתיב נחמני

24.2.2009 / 12:10

הנהג שדרס למוות את רב פקד ז'אק לוגסי ממשיך לטעון כי לא נהג בשכרות. עורך דינו: "בליל התאונה שרר מזג אוויר סוער ביותר"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

משה כהן, נהג המשאית החשוד בדריסת השוטר רב פקד ז'אק לוגסי, בזמן שנהג תחת השפעת אלכוהול, טען היום (שלישי) בבית המשפט כי ייתכן שבמשאית בה נהג הייתה תקלה טכנית שגרמה לתאונה.

בהסכמה שהושגה בין עורך דינו אהוד מלמה למשטרה, הורה בית המשפט להאריך את מעצרו של כהן עד ליום חמישי. בתגובה לטענתו של כהן, אמר נציג המשטרה רס"מ יניב שרון, כי המשאית בה נהג כהן עברה את בדיקות הרישוי הנדרשות וכי ככל הידוע למשטרה, אין בה כל תקלה טכנית.

המשאית עברה את בדיקות הרישוי

עורך הדין ביקש בדיון כי כהן יועבר לטיפול רופא, מאחר שבעקבות התאונה הוא עבר "טראומה לא קלה", וכי הוא לא טופל מאז ששוחרר מהאשפוז הראשוני בו שהה. מלמה חידד את טענת מרשו ואמר כי "טענתו לגבי תקלה טכנית אינה אבסולוטית, אבל אנחנו מבקשים מהמשטרה שתבדוק את האפשרות הזו". מלמה הוסיף כי בליל התאונה שרר מזג אוויר סוער ביותר, וכי מרשו מביע צער רב ועמוק. "כולם שפטו את אחי עוד לפני שמתבררות העובדות" הוסיף יוסי כהן אחיו של החשוד, "זה יכול לקרות לכל אחד".

לוגסי נדרס לאחר שהגיע על מנת לסייע לבנו, שנתקע עם רכבו כשיצא לבלות. הוא הגיע למקום והעמיד את רכבו, מאחורי רכבו של הבן. לאחר מכן יצא מהרכב ונעמד בין שני כלי הרכב, ככל הנראה על מנת להתחיל בטיפול בתקלה. בשלב זה הגיחה לעברם המשאית, שסטתה מדרכה מסיבה לא ברורה, עלתה על השוליים הימניים ופגעה ברכב הטויוטה. כתוצאה מהפגיעה, הרכב נהדף קדימה ומחץ את רב פקד לוגסי על רכב הפיג'ו. חברתו של הבן נפצעה באורח קשה. שני אנשים נוספים, ככל הנראה בני משפחה שהגיעו עם רב פקד לוגסי, נפצעו אף הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully