וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון הורשע בסחיטה באיומים

עדי שמחוביץ

24.2.2009 / 10:35

אלפרון הודה במסגרת עסקת טיעון כי פנה למארגן מסיבות ודרש חלק מרווחיו. אהובה אלפרון: "זו הפעם האחרונה שילדיי מגיעים לביהמ"ש"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב, הרשיע הבוקר (שלישי) את דרור אלפרון על פי הודאתו במסגרת הסכם טיעון, בעבירה של סחיטה באיומים. הפרקליטות מבקשת לשלוח את אלפרון למאסר של 10 חודשים בפועל וכן להטיל עליו מאסר ממושך על תנאי. בנוסף מבקשת הפרקליטות להטיל עליו קנס כספי. יש לציין כי מכתב האישום המקורי נמחקו סעיפים של איומים ותקיפת שוטר.

לפי כתב האישום, נהג אלפרון לסחוט מארגן מסיבות על מנת שישלם לו כספים מהכנסות המסיבות שקיים. "מה שאני מבקש ממך בסך הכל, זה שתפרגן לי" אמר אלפרון, "אם אתה לא משלם לי אל תעשה מסיבות".

בעניינו של קטין נוסף שהואשם יחד עם אלפרון, הוחלט כי תסקיר מבחן שיוגש עד סוף חודש מרץ יקבע אם יש להרשיעו בעבירת איומים, כך אמר לוואלה! חדשות עורך דינו של הקטין ניר דוד. פרקליטו של אלפרון, עו"ד אלי כהן אמר כי "הגענו למסקנה שהדבר הנכון זה להגיע להסדר טיעון. אנחנו מקווים שלאחר קבלת תסקיר שירות המבחן, דרור יוכל להשתחרר ואנחנו מעריכים שזה יקרה תוך חודש וחצי".

אהובה אלפרון, אמו של דרור, אמרה בתום הדיון בבית המשפט כי "הבן שלי בסופו של דבר נכנע. זו הפעם האחרונה שאחד מילדיי יגיע לבית המשפט וברור לכולם שדרור בסופו של דבר הסכים לעסקה כי היא נעשתה רק בזכות כוח. מי יכול לנצח את המערכת? אחרי כל מה שעברנו, זה לא אנושי, זה לא יהודי, זה אפילו לא דמוקרטי".

אלפרון אמרה עוד כי היא לא מסכימה להסדר הטיעון משום שלדבריה מדובר בסכסוך עסקי ולא פלילי: "באופן אוטומטי כל מי ששייך למשפחה הזו צריך להיות עבריין". כשנשאלה מה יעשה דרור לאחר השחרור, אמרה: "הוא עדיין חייל אז אני מתארת לעצמי שהוא יצטרך להתמודד עם הצבא. הוא גם עוד לא ראה את הקבר של אבא שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully