וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אמדוקס העולמית תעבור ל-4 ימי עבודה

עידו סולומון

24.2.2009 / 9:18

הימים שיחסירו העובדים ייגרעו מימי החופשה. בחברה מצהירים שהכוונה היא לקיים את המתכונת לחודש - אולם ייתכן שהפיילוט יורחב

אמדוקס העולמית, ספקית פתרונות הבילינג וחווית הלקוח, תעבור למתכונת מצומצמת של 4 ימי עבודה בשבוע - בשלב זה לחודש חודש אחד בלבד. את הימים שיחסירו העובדים תגרע החברה מימי החופשה הנצברים שלהם, וגם במידה ולא נרשמו לזכותם ימי חופשה עודפים לא תפגע משכורתם החודשית. בישראל יקבלו העובדים יום חופש בימי ראשון.

בחברה מצהירים שהכוונה היא לקיים את המתכונת לחודש אחד אולם גורמים בחברה מסרו שככל הנראה מדובר בפיילוט שיורחב לאחר מכן.

לפני כשלושה חודשים הודיעה החברה על סגירת מרכז הפיתוח שלה בירושלים ופיטורי 200 עובדים בישראל ו-500 עובדים ברחבי העולם, כחלק מניסיונה להתמודד עם המשבר הכלכלי והחוסר הוודאות בשווקים הגלובליים. מעבר לידיעת פיטורים זו, לא מתוכנן גל פיטורים נוסף.

במהלך שנת 2008 הגדילה אמדוקס את מצבת כוח האדם שלה ב-6% ל-18,535 עובדים. עם זאת, דווקא בישראל נרשמה ירידה של כ-275 איש במספר המועסקים ל-4,314 עובדים. הירידה במצבת כוח האדם בישראל באה בעקבות סגירת מרכז הפיתוח בירושלים ופיטורי 200 עובדים.

במקביל, ובמטרה לחסוך בהוצאות, ביטלה אמדוקס חלק מההטבות שניתנו לעובדים, ובהן ארוחות וחדר כושר שמומנו על ידי החברה. הירידה במצבת כוח האדם בישראל באה במקביל לעלייה של 675 איש במספר המועסקים במרכזי הפיתוח של החברה בהודו, שמעסיקים כעת כ-3,700 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully