וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב פ"ת בן 18 הרג מאות חתולים

נתיב נחמני

24.2.2009 / 7:22

בתום חקירה סמויה נעצר הצעיר שהודה במעשים המיוחסים לו ובשאיפתו להפוך לרוצח. לדבריו, הוא פעל בהשראת תוכנית על רוצח סדרתי

משטרת פתח תקווה חושדת כי הצליחה להתחקות אחר "רוצח חתולים סדרתי" שפעל בעיר. החשוד בן ה-18 שנעצר אמש (שני), סיפר בחקירותיו כי החליט לבצע את המעשים המיוחסים לו בהשראת סדרה שראה ברשת האינטרנט אודות פעולותיו של רוצח סדרתי.

בתום חקירה סמויה, הצליחו שוטרי משטרת פתח תקווה לעצור אתמול את הצעיר שסיפר על שאיפתו להפוך לרוצח. במשטרה חושדים כי הצעיר הרג מאות חתולים בשיטות פעולה שונות ומגוונות במהלך תקופה ארוכה. בין היתר השתמש הצעיר על פי החשד בדקירות, חניקה ומעיכת ראשם של החתולים. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו, נתפסו סכין ולולאה עם ידיות ששימשה את הצעיר לביצוע החניקות.

החשוד נעצר אתמול בביתו שם הוא מתגורר עם הוריו ואחותו. בתחילה הכחיש את המעשים המיוחסים לו, אך לבסוף נשבר והודה. בחקירה התברר כי שאיפותיו היו גדולות ומזעזעות יותר. לדבריו, תוכנית טלוויזיה בשפה הרוסית שתיארה את סיפורו של רוצח סדרתי, היא זו שגרמה לו לרצות ולהפוך לרוצח. הבוקר יובא הצעיר לבית משפט השלום בעיר, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

פקד גרגורי פוקס, ראש משרד החקירות במשטרת פתח תקווה והאיש שעמד מול הצעיר סיפר לוואלה! חדשות כי "הדחף של הצעיר גבר עם השנים. מאז שהוא היה בן 8 הוא נהג להרוג בעל חיים אחת לחודש, אבל בתקופה האחרונה הוא החליט להרוג בכל יום בעל חיים אחד".

סיפורו של הצעיר, דומה כאמור לסיפורו של צעיר אחר מפתח תקווה, רוסטיסלב בוגולובסקי, שפעל באופן דומה לפני כשנתיים. בכתב האישום שהוגש נגד בוגלובסקי, נטען כי הצעיר רצח מאות חתולים כשאת חלקם הוא בישל ואכל. בנוסף לכך, הואשם בוגלובסקי בשני מקרי רצח של בני אדם שבהם לא נמצא מניע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully