וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש חסר תקדים לראשי משפחות הפשע

עדי שמחוביץ

23.2.2009 / 16:38

כחלק מהמאבק בפשיעה נגזרו נגד ראשי המשפחות שורפי ואבו שחאדה עד 27 שנות מאסר. הם הורשעו בסחר סמים ופעלו בלוד וביפו

גזר דין חסר תקדים נגד ראשי ארגוני פשע נגזר היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב. 14 חברים בשני ארגוני פשע הורשעו לפי חוק המאבק בארגוני הפשיעה. על ראשי הארגונים נגזרו עונשי מאסר חסרי תקדים של בין 25-27 שנות מאסר ועל הפעילים בארגון הפשיעה נגזר עונש של 7-14 שנות מאסר.

האחים מוחמד שורפי וחאפז שורפי, הורשעו בעבירות של סחר בסמים כמי שעמדו בראש ארגון הפשיעה מיפו, ונגזרו עליהם 25 ו-26 וחצי שנות מאסר. האחים מוסא אבו-שחאדה ועומר אבו-שחאדה הורשעו כמי שעמדו בראש ארגון הפשיעה מלוד וכן בעבירות של סחר בסמים והלבנת הון. על השניים נגזרו 27 ו-26 שנות מאסר. עשרת הנאשמים האחרים הורשעו כפעילים בארגון הפשיעה או בביצוע עבירות במסגרת ארגון פשע ובעבירות סמים.

על פי גזר הדין, שני ארגוני הפשע פעלו בלוד וביפו ועסקו בסחר וייצור סמים מסוג הירואין, קוקאין, חשיש וטבליות אקסטזי. שני ארגוני הפשיעה פעלו במקביל, תוך קיום קשר הדוק ביניהם. בכל אחד מהארגונים פעלו דרגי ביניים ו"חיילים" שגויסו לפעילות הארגון לשם ביסוס מעמדו של הארגון באזורים בו פעל ולשם הפקת רווחים גדולים יותר עבור ראשי הארגון. בגזר הדין נכתב כי "שני הארגונים פעלו בתבנית מאורגנת ושיטתית ולאורך זמן, על מנת לבסס את אחיזתם בתחום הסמים במקומות בהם פעלו". מרבית הנאשמים נעצרו כבר בנובמבר 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully