וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי "פרי גליל" ממשיכים להתבצר במפעל

יוסי מדריסוביץ'

23.2.2009 / 10:10

300 העובדים שחוששים לאבד את משרתם, העבירו את הלילה במפעל הצפוני. יו"ר הועד: "הפכנו להיות האנשים הכי עצובים בעולם"

עובדי מפעל "פרי גליל" בחצור הגלילית ממשיכים גם הבוקר (שני) להתבצר במפעל, זה היום השני. 300 העובדים החליטו על המהלך, לאחר שאתמול הגישו בנק לאומי ובנק דיסקונט לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה לכינוס נכסים. בהסתדרות חוששים כי אם הבקשה תאושר, יאבדו עובדי המפעל את הזכויות שצברו והמפעל אף עלול להיסגר.

יו"ר ועד העובדים של המפעל, מוטי חזיזה, סיפר לוואלה! חדשות על הלילה שעברו העובדים: "העברנו את הלילה עם קשיים מרובים. היה מאוד גשום וקר, אבל כל זה מתגמד לעומת מה שאנחנו מרגישים בלב. זאת היתה תמונה קשה לראות עובדים שהיו עם שמחת חיים ופתאום הם הפכו להיות האנשים הכי עצובים בעולם. זאת תחושה הכי קשה שיכולה להיות לעובד ואני לא מאחל דבר כזה לאף אחד. אנחנו נישאר כאן עד לדיון שאמור להתקיים מחר בבית המשפט".

חזיזה הוסיף כי "אנחנו נמצאים במלחמה על הבית. האירועים רודפים אותנו כנראה הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. כנראה שמנכ"ל בנק לאומי גליה מאור החליטה לחסל את הפרנסה שלנו. אנחנו נושאים את עינינו לבית המשפט ומתחננים שלא יאשר את הבקשה. למפעל הזה יש רווח תפעולי נאה ביותר ואין סיבה שיילך לכינוס. מדובר במפעל שמפרנס משפחות רבות באזור כולו ואם המפעל ייסגר, אחוזי האבטלה בחצור הגלילית יקפצו".

יו"ר מרחב גליל בהסתדרות, יונה פרטוק, אמר: "אנחנו מקווים כי בית המשפט לא יאשר את הבקשה שמשמעותה גזר דין מוות לא רק לעובדי 'פרי גליל' אלא לחצור הגלילית כולה. אם השופט יקבל את עמדת הבנקים ויקבל החלטה לכינוס נכסים, הרי שמהר מאוד העובדים עלולים למצוא את עצמם בשערי הביטוח הלאומי מקבלים פיצויי פיטורים מינימליים והולכים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully