וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ערים ללבני: "לכי לאופוזיציה"

פנחס וולף

22.2.2009 / 17:21

450 ראשי ערים ופעילי שטח של קדימה חתמו על עצומה הקוראת ליו"ר מפלגתם שלא לשבת בממשלת נתניהו. "צריך להוות אלטרנטיבה"

לקראת הפגישה המתוכננת להערב (ראשון) בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליו"ר קדימה ציפי לבני, חתמו כ-450 ראשי ערים ופעילים במפלגת קדימה, בהם ראש עיריית חיפה יונה יהב וראש עיריית רמת גן צבי בר, על עצומה הקוראת ללבני שלא להצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו וללכת לאופוזיציה.

"אנו ראשי ערים, מנהלי מחוזות, מנהלי מטות ופעילים מרכזיים מחזקים את ידך ומבקשים להביע תמיכה בך ובכל החלטה שתקבלי. אין בכוונתנו להכשיר את ממשלת הימין שעומדת לקום ואנו רוצים ללכת לאופוזיציה כדי להוות אלטרנטיבה של תקווה לעם ישראל ולמדינתו. אנו עומדים מאחורייך ואחרי החלטתך האמיצה", נכתב בעצומה.

לבני חזרה והדגישה במהלך השבוע שעבר כי אין בכוונתה להיכנס לממשלה בראשות נתניהו והבהירה לחברי מפלגתה כי "קדימה תמשיך ותילחם על דרכה ואמונתה ותחתור להסדר מדיני המבוסס על שתי מדינות לשני עמים, בצד מלחמה בלתי מתפשרת בטרור ובטיפול בסוגיות אזרחיות פנימיות הדורשות תיקון דחוף, בראשן שינוי שיטת הממשל וברית הזוגיות. כמו כן נפעל לייצר מחנה משותף אמיתי לערכיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

לעומת זאת נשמעו בימים האחרונים קולות אחרים בקרב בכירי קדימה הקוראים ללבני לשקול בכל זאת הצטרפות לקואליציה בראשות נתניהו. חברת הכנסת דליה איציק אמרה כי "אני מקווה שנוכל להקים ממשלה רחבה, שקדימה היא ראש רציני שם. זאת גם בשל גודלה וגם כי עכשיו אנחנו רוצים להשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully