וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: כוכבת "האח הגדול" הגוססת התחתנה

עידן דורנר

22.2.2009 / 16:34

ג'ייד גודי, שכיכבה ב-2007 בגרסת הסלבס של תוכנית הריאליטי, נישאה לאסיר לשעבר, למרות שייתכן ונותרו לה ימים ספורים לחיות

החולה הסופנית ג'ייד גודי, שכיכבה בשנת 2007 בגרסת הידוענים של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בבריטניה, נישאה היום (ראשון) כמתוכנן לארוסה, האסיר לשעבר ג'ק טוויד, למרות שייתכן ונותרו לה ימים ספורים לחיות.

גודי בת בת ה-27, שהתקרחה בעקבות טיפולי הכימותרפיה, השתתפה תחילה בגירסה המקורית של "האח הגדול" וזכתה במקום הרביעי. לאחר שמינפה את הפרסום לו זכתה, הוזמנה כעבור מספר שנים לגירסת הסלבריטיז של התוכנית. בריטניה סוערת סביב החתונה והתקשורת במדינה מסקרת בהרחבה את הנושא ומנתחת את תפקידה בתרבות הבריטית.

גודי, שהספיקה לכתוב אוטוביוגרפיה ולחנוך בושם הקרוי על שמה, זכתה לפרסום רב דווקא לאחר שהשמיעה הערות גזעניות כלפי השחקנית ההודית שילפה שטי, כשהשתיים הופיעו יחד בגירסת הסלבריטיז. בין היתר כינתה גודי את שטי "כלבה". בעקבות המקרה אלפי צופים שיגרו מכתבי תלונה לערוץ 4 הבריטי שבו היא משודרת, וטענו ששטי נתקלת בגזענות בוטה מצד עמיתיה. במקביל הועלתה הצעה לדון בעניין בפרלמנט הבריטי, ממשלת הודו התערבה בנעשה וגם ראש הממשלה דאז טוני בלייר התייחס לפרשה. במקביל, התוכנית זכתה לשיאי צפיה חסרי תקדים.

בשנה שעברה הודיעה גודי בטלוויזיה כי לקתה בסרטן צוואר הרחם. החודש היא הודיעה כי היא חולה סופנית וכי תתחתן עם בעלה בן ה-21 לפני שיהיה מאוחר מדי. טוויד נכלא בחודש ספטמבר האחרון לתקופה של 18 חודשים, לאחר שהורשע בתקיפת נער עם מחבט גולף. הוא שוחרר בתנאי שיענוד אזיק אלקטרוני וישוב לבית אימו בכל יום עד השעה 19:00. טוויד הציע לה נישאוים לאחר ששמע מהרופאים כי ייתכן ונותר לה חודש אחד בלבד לחיות. שר המשפטים ג'ק סטרואו אף התערב בתנאי השחרור של טוויד, כך שיוכלו לבלות את ליל הכלולות שלהם יחד.

זכויות הצילום של החתונה נמכרו בסכום של כמיליון לירות שטרלינג. גודי טוענת כי הכסף ישמש את שני בניה מנישואים קודמים. את השמלה לטקס העניק המילארדר מוחמד אל פאיד, הבעלים של בית הכלבו "הרודס" ואביו של דודי אל פאיד, שהיה בן זוגה של הנסיכה דיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully