וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שנות מאסר לדוקר של ד"ר מריוס גיא

עדי שמחוביץ

22.2.2009 / 9:08

אריל שמילוב, בן 64, הורשע במסגרת הסדר טיעון וישלם גם פיצויים בסך 25 אלף שקלים. הוא דקר את ד"ר גיא בביה"ח קפלן לפני 9 חודשים

יותם רונן

(צילום:יותם רונן. עריכת וידאו: ענת ברק. קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי- מרכז בפתח תקוווה גזר הבוקר (ראשון) שש שנות מאסר על אריל שמילוב, בן 64 מרחובות, שדקר ופצע באורח קשה את הד"ר מריוס גיא בבית החולים "קפלן" ברחובות לפני כתשעה חודשים. עוד פסק בית המשפט כי שמילוב ישלם פיצויים בסך 25 אלף שקלים לד"ר גיא. שמילוב הורשע במסגרת הסדר טיעון לאחר שסעיף האישום שונה מנסיון רצח לחבלה חמורה.

על פי כתב האישום, שמילוב שטופל ידי הד"ר גיא בבית החולים, הגיע למקום כשברשותו מברג. הוא בירר במזכירות הרפואית למתי נקבע לו תור לבדיקה. אחרי שקיבל תשובה, הוא המתין לד"ר גיא במקום. כשחלף גיא במסדרון, שמילוב צעק לעברו שהוא דורש שינותח עכשיו. לאחר שלא נענה, הוא הגיח מאחורי ד"ר גיא, שלף את המברג ודקר אותו בעורפו. הד"ר גיא קרס בפתח חדר המזכירות, ושמילוב המשיך לדקור אותו כמה דקירות נוספות. ד"ר גיא נפצע באורח קשה ונגרם לו נזק חמור בחוט השדרה. כעבור שעתיים שמילוב הסגיר עצמו לתחנת המשטרה ברחובות.

מספר חודשים לאחר התקיפה אמר ד"ר גיא כי "הארץ בוערת כשבתוכה אלימות כנגד קשישים, נשים ורצח ילדים, ולאחרונה אלימות גואה גם כנגד רופאים. תסתכלו עליי – הסכנה ברורה ומיידית, זה יכול היה להיגמר במוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully