וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המשאית: "לא הייתי שיכור בזמן התאונה"

נתיב נחמני

21.2.2009 / 20:57

ביהמ"ש האריך את מעצרו של משה כהן, החשוד כי דרס למוות את רפ"ק ג'קי לוגסי. בדמו נמצאה חריגה בכמות האלכוהול המותרת

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך הערב (שבת) בארבעה ימים את מעצרו של משה כהן, נהג המשאית שחשוד בנהיגה בשכרות ובדריסת קצין המשטרה ג'קי לוגסי, ששימש כקצין הכלבנים הראשי באגף המבצעים של המשטרה. לוגסי נהרג כתוצאה מפגיעת המשאית ברכבו, שעמד בשולי הדרך במחלף מורשה.

במהלך הדיון בהארכת המעצר עלה כי בדיקת "ינשוף" שנערכה לו כשעה אחרי התאונה הראתה כי בדמו נמצא ריכוז אלכוהול פי 1.3 מהמותר. החשוד עצמו סירב לענות לשאלות וואלה! חדשות, אך חזר וטען כי לא נהג שיכור בזמן התאונה.

השופט אבי פורג אמר בדיון כי "אין ספק שמדובר בטרגדיה. בתאונה נהרג אדם ושלושה נפצעו ואני מניח שגם עבור החשוד מדובר באירוע לא קל ובעל השלכות לא פשוטות. בנסיבות האלה אני סבור שמתקיים יסוד של מסוכנות אצל החשוד". השופט הוסיף כי עיין בעברו הפלילי של החשוד וברשימת עבירות התנועה שביצע ואמר כי למרות שנראה כי חלק ניכר מהעבירות התנועה הן עבירות בעלות אופי טכני, מספר העבירות עדיין תורם למסקנת המסוכנות.

הגיע לסייע לבן שנתקע

לוגסי הגיע למקום על מנת לסייע לבנו, שנתקע עם הרכב כשיצא לבלות. חוקרי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב עצרו את נהג המשאית בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול.

התאונה אירעה סמוך לשעה 00:30. זמן קצר לפני כן התקשר הבן לאביו, סיפר לו על תקלה ברכב הפיג'ו שברשותו וביקש ממנו כי יגיע על מנת לסייע לו. לוגסי הגיע למקום והעמיד את רכבו, מסוג טויוטה, מאחורי רכבו של הבן. לאחר מכן יצא מהרכב ונעמד בין שני הרכבים, ככל הנראה על מנת להתחיל בטיפול בתקלה.

בשלב זה הגיחה לעברם המשאית, נהוגה בידי תושב רמת השרון בן 45, שנסע לכיוון מערב. נהג המשאית סטה מדרכו מסיבה לא ברורה , עלה על השול הימני ופגע ברכב הטויוטה. כתוצאה מהפגיעה, הרכב נהדף קדימה ומחץ את רב פקד לוגסי על רכב הפיג'ו. חברתו של הבן נפצעה באורח קשה. שני אנשים נוספים, ככל הנראה בני משפחה שהגיעו עם רב פקד לוגסי, נפצעו אף הם.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של ופינה את הפצועים לבית החולים "בילינסון" שבפתח תקווה. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully