וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשליאו מסי מריח דרבי

כוכבה של ברצלונה יחזור להרכב לקראת הדרבי מול נועלת הטבלה אספניול בשבת (20:55, 5 ו-5 HD). בטיס תנסה לעשות צרות גם לריאל

המחזור ה-24 בליגה הספרדית ייצא לדרך עם ארבעה משחקים בשבת, ובשיתופן של שתי הגדולות - ברצלונה וריאל מדריד. בארסה תארח את האחרונה אספניול למפגש קצוות שהוא גם הדרבי הלוהט של העיר הקטלאנית. ריאל מדריד, שרחוקה ממנה בעשר נקודות, תארח את בטיס שסחטה מבארסה תיקו במחזור הקודם.

שאר המשחקים בשבת:

ויאריאל - ספורטינג חיחון (21:00)

סביליה - אתלטיקו מדריד (23:00)

ברצלונה - אספניול (21:00, ספורט 5)

אחרי שהפסידו נקודות בתיקו 2:2 מול בטיס במחזור האחרון, בברצלונה כבר לא לוקחים שום משחק כמובן מאליו - בטח לא כשמדובר בדרבי הגדול של ברצלונה. אמנם היריבה אספניול נועלת את הטבלה, אבל כבר הספקנו לספור את הדוגמאות למשחקים שבהם הכל יכול לקרות.

הפעולה הראשונה של המאמן פפ גווארדיולה תהיה החזרתו של ליונל מסי להרכב, מאחר ובמשחקים האחרונים הכוכב הארגנטינאי זכה לדקות של מנוחה. כמו כן, הקפטן קרלוס פויול החלים ממתיחה בשריר ויהיה כשיר. בכל מקרה, ועם כל הכבוד לדרבי - גווארדיולה יקווה למשחק חד-צדדי במחצית הראשונה, על מנת לסגור עניין מהר ולתת מנוחה לכוכבים שלו לקראת משחק ליגת האלופות נגד ליון בשבוע הקרוב. במקרה הזה, אין ספק שהעובדה שניצחונה האחרון של אספניות הושג בתחילת נובמבר, מעודדת אותו מאוד.

ריאל מדריד - בטיס (21:00)

במדריד עדיין מאמינים במחיקת הפער בן 10 הנקודות מברצלונה, אבל יודעים גם שכל משחק הופך ליותר קריטי ושרק שלוש נקודות ישאירו את הפנטזיה הזאת על גבול הריאלית. בינתיים, בריאל מאוד מעודדים מרצף של שמונה ניצחונות בליגה, אבל מצד שני ליגת האלופות חוזרת השבוע, וחואנדה ראמוס צריך להתחיל ולהתרגל שוב למילה רוטציה.

בטיס מגיעה למשחק הזה בתחושבת החמצה גדולה מהמשחק נגד ברצלונה, שכבר הייתה בפיגור 2:0 מולה. בטיס רשמה רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל היא רחוקה בחמש נקודות בלבד מהקו האדום, ואין ספק שהפסד במשחק הזה יקרב אותה לשם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully