וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סילק את אשתו ממיטתו ואנס את בתו

נתיב נחמני

20.2.2009 / 10:40

אשתו של החשוד, תושב קלנסוואה בן 45, התלוננה למשטרה כי לאחרונה בעלה "החליף אותה בבתו" ונהג להכות את כל בני הבית

פרשה נוספת של אונס במשפחה נחשפה הלילה (שישי) בקלנסוואה. תושב העיר כבן 45 נעצר בחשד שאנס את בתו בת ה-11. אשתו של החשוד טענה כי לאחרונה הוא החל להשתמש בסמים ולנהוג באלימות כלפי בני המשפחה. אתמול בלילה ארבו לו בלשי תחנת טייבה מחוץ לביתו ולקחו אותו לחקירה בתחנה.

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונתה של אשתו. אתמול היא הגיעה לתחנת משטרת טייבה שם סיפרה לשוטרים שבעלה נוהג להכות אותה ואת ילדיה בתקופה האחרונה. לדבריה, אלימות כלפיה מצידו היא לא דבר חדש, אך התנהגותו של בעלה השתנתה לאחרונה עקב שימוש מוגבר בסמים והוא נוהג באלימות כלפי כל בני המשפחה.

בתלונתה סיפרה האשה כי לפני מספר שבועות בתום מריבה ביניהם, הודיע לה בעלה כי היא אינה אשתו יותר ולקח את בתו לחדר השינה איתו. לדבריה, מאז הוא ישן איתה מידי לילה "ומחבק אותה חזק בצורה שהיא לא יכולה לצאת מהמיטה". אתמול היא הבחינה בבעלה כשהוא גוהר מעל בתם הקטנה וניסתה לעצור אותו, לדבריה, בשלב זה הוא החל להכות אותה ואת הבת, עד שהצליחה להימלט מהבית ולקחת איתה את בתה ובנה בן ה-13.

"כל עוד הוא נתן רק לי מכות, הסתדרתי. אבל כשזה הגיע לילדים, כבר לא יכלתי לשתוק", סיפרה האשה לחוקרי התחנה. "הסיפור שהיא סיפרה חשף בפנינו פרשה מזעזעת", אמר הבוקר לוואלה! חדשות סגן-ניצב שי אזולאי, מפקד התחנה. הוא הוסיף כי ישנו קושי נוסף בחקירת החשוד כיוון שהוא אילם, "זימנו חוקר שדובר את שפת הסימנים, אך למרות זאת חקירה מסוג זה היא קשה יותר לביצוע". בימים הקרובים תגבה עדותה של הילדה על ידי חוקרת ילדים. בהמשך היום יובא האב החשוד לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם יבקשו החוקרים להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully