וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהם הסלאבים שרצחו עשרות במוסקבה?

תנועת הרודנובריי, שמקדשת את המנהגים הסלאביים שהיו נפוצים טרם הופצה הנצרות ברוסיה, מואשמים בשורה של פשעים אכזריים ואלימים

הוואקום הדתי ששרר ברוסיה בזמן המשטר הקומוניסטי תרם לעלייתן של מספר תנועות דתיות עם היעלמות המשטר. ארבעה חברים באחת מהתנועות האלה, תנועת הרודנובריי, שמקדשת את המנהגים הסלאביים שהיו נפוצים טרם הופצה הנצרות ברחבי רוסיה, מואשמים כעת כי רצחו עשרות אנשים שהגיעו למוסקבה בשנה האחרונה.

בעקבות ניסיון כושל לפוצץ את אחד מסניפי מקדונלד'ס במוסקבה, במהלכו נכנס אדם צעיר למסעדה, השאיר תיק עם פצצה והלך, רק שהפצצה לא התפוצצה אלא רק החלה להעלות עשן, נעצרו ארבעה חשודים – בני הדודים פיטר ודוד בשלוטסקוב, סטניסלב לוחמינין ויבגניה ז'יחרבה, שעל פי החשד היו חברים בתנועה. על פי דיווחים בעיתונות הרוסית, הארבעה נעצרו כשניסו להניח מטען ליד מסגד בעיר.

מנהל המרכז למלחמה בתנועות קיצוניות של משרד הפנים הרוסי, אנטולי פשוק, אמר היום (חמישי) לסוכנות הידיעות רוסבלט כי הארבעה הודו ב-11 מקרי רצח. לדבריו, על גופות הנרצחים היו סימני דקירות רבים, ובמקרה אחד נדקר הקורבן 170 פעמים. מעבר לכך, מיוחסים לחשודים גם פיצוצים בשתי תחנות רכבת ב-4 בנובמבר 2008, ופיצוץ מטען ליד כנסיה ב-30 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully