וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "התקשורת יוצרת תופעות של אלימות"

מאמן הפועל ב"ש התראיין ל"עושים ספורט" בגל"צ, סיפר על התחושות הקשות בצל הקללות מהקהל, והפנה אצבע מאשימה כלפי התקשורת

"לא פשוט לשחק מול תופעה מהסוג הזה. אני חושב שזה פוגע בנו כקבוצה. הצוות שלי ואני באנו לשרת את המועדון במטרות להוביל את האגודה למקום טוב. אני ממש מצטער שזה קורה", כך אמר היום (חמישי) מאמן הפועל באר שבע, גיא לוי, בראיון לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל.

לוי התייחס לקהל המקומי שלא מפסיק לקלל אותו ולדרוש את פיטוריו. "אף אחד לא הבטיח לי שיהיה קל. היו לי רגעים יותר מהנים כאן, אבל כשמפסידים זה לא הכי נוח. הדברים נמצאים בתהליך של שינוי שמתחיל בניהול אחר. המצב הנוכחי הוא גשר שצריך לחצות אותו עכשיו שאולי יעביר את הקבוצה לסיטואציות אחרות".

לוי תקף את התקשורת, ובמיוחד את הדיווחים בתקשורת המקומית בבאר שבע: "בתקשורת שומעים רק את הקולות שעושים את הבלגאן. גם לתקשורת יש בהחלט חלק במצב כשהיא נותנת פתחון פה לאותם אנשים שמקללים. אני חושב שזה יוצר תופעות של אלימות".

"רמת הפגיעה בי וגם בשחקנים היא עצומה. אי אפשר לצפות מבן אדם שיבוא וייפתח כשמקללים אותו. התהליך הטבעי זה להיסגר מתוך מנגנון של הגנה", סיפר המאמן על תחושותיו והסביר: "האימונים סגורים כי כשהם היו פתוחים היו באים אוהדים ומקללים תוך כדי. אני חושב שכשמקללים שחקנים קשה להם לתפקד".

לוי סיפר כי הוא לא מתכוון להרים ידיים: "יש מבחן חשוב ובסופו של דבר המועדון יהיה הכי מסודר שיש. יש פה אנשים טובים ואני מרוצה. הקבוצה שלנו נבנתה באופן שונה כי היא משלבת בתוכה שחקנים צעירים, לא באנו לעלות ליגה ותו לא. בפגרה קרו לנו דברים פחות נעימים. אנחנו צריכים לקחת אחריות, יש לנו שחקנים טובים וזה תלוי בנו. ככל שנהיה יותר מרוכזים נגיע למטרה, שזה לעלות לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully