וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: להטיל על ד"ר סרוב עונש מאסר

עדי שמחוביץ

19.2.2009 / 12:10

במסגרת הטיעונים לעונש במשפטו של מנהל המיון לשעבר ב"איכילוב" נשמעו עדויות אופי בזכותו. בין עדי האופי: דן גילרמן ושייקה לוי

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בבית משפט השלום בתל אביב הסתיים שלב הטיעונים לעונש במשפטו של ד"ר ג'קי סרוב שהורשע בקבלת שוחד מהעבריין אסי אבוטבול. הפרקליטות ביקשה לגזור על הרופא ששימש כמנהל חדר המיון בבית החולים "איכילוב" בתל אביב עונש מאסר בפועל ולהטיל עליו אות קלון.

פרקליטיו של ד"ר סרוב, עורכי הדין דוד ליבאי ונבות תל צור ביקשו מבית המשפט לדחות את בקשת המדינה ולשקול את השימוש בהוראות המקלות של החוק, לתת למרשם עונש מתון ולא להדביק בו אות קלון. עו"ד תל צור אמר כי "הבקשה שהועלתה על ידי המדינה היא קיצונית ומתעלמת מהשיקולים שעומדים לזכותו של הנאשם".

ד"ר סרוב עצמו אמר בדיון כי "על האירועים שהתרחשו והגיהינום שעברתי במהלך החקירה והמשפט שילמתי עד כה מחיר אישי כבד מנשוא". ד"ר סרוב ביקש מבית המשפט לאפשר לו לשוב מהר ככל שניתן לעבודתו כדי "לחזור ולטפל באנשים הזקוקים לעזרה. אבקש לאפשר לי להמשיך במקצוע הרפואי שהוא משאת נפשי ומשוש ליבי. אבקש מבית המשפט את חמלתו".

במסגרת עדויות האופי, הבדרן שייקה לוי אמר בדמעות על חברו הרופא כי "אני יכול להגיד שאם כולם היו כמותו, החברה שלנו היתה נראית הרבה יותר טוב. אני קצת מתרגש כי אני חושב שנעשה פה משהו שהמוח לא מבין מה קרה פה, איזו היסחפות זו". שגריר ישראל לשעבר באו"ם דני גילרמן אמר: "הכרתי את ד"ר סרוב כחבר, כאיש משפחה, כרופא ובכל אחד מהצמתים הללוו הוא גילה הרבה יושרה ומסירות".

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי אמר בדיון כי "באתי לדבר בשבחו ואני מרשה לעצמי בכל הענווה והצניעות לבקש מבית המשפט לשקול כשהוא גוזר את דינו של ד"ר סרוב, את העובדה שכולנו רוצים את המשך תרומתו הרפואית גם בעתיד". עוד העידו בשבחו של ד"ר סרוב גם מנהל המרכז הרפואי "איכילוב" פרופ' גבי ברבש שציין כי "ד"ר סרוב יצר בחדר המיון אווירה של יחידה, עבודת צוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully