וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דומרני תקף, הררי איים בנקמה

עדי שמחוביץ

19.2.2009 / 11:24

בכתב האישום שהוגש היום נגד שלום דומרני נטען כי הוא תקף וניסה לחטוף את אבנר הררי. בתגובה, הררי תכנן לחסלו

נעם כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה וקריינות: ענת ברק)

כתבי אישום הוגשו הבוקר (חמישי) נגד העבריינים שלום דומרני ואבנר הררי. בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד דומרני. כתב האישום מייחס לדומרני עבירות של ניסיון חטיפה וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. מכתב האישום עולה כי ב-12 בינואר הגיע דומרני מלווה במאבטחו האישי למוסך בתל אביב, שבו שהה באותה העת אבנר הררי.

בכתב האישום צוין כי משהבחין דומרני בהררי, גמלה בליבו החלטה לחטוף אותו ולפגוע בו על רקע היותו מקורב למשפחת אברג'ל. דומרני ניגש להררי יחד עם אנשים נוספים, נגח בחוזקה בפניו והחל להכותו במכות אגרוף תוך כדי שהוא צועק לעברו 'אחד אחד אני אגיע אליכם'. האחרים ניסו להכניס את הררי בכוח לעבר מכונית שעמדה בסמוך על מנת לחוטפו, אך ניסיונם כשל. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של דומרני עד תום ההליכים בתיק.

במקביל הוגש כאמור הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום גם נגד אבנר הררי. הררי מואשם כי שבוע לאחר שהותקף על ידי דומרני ואנשיו, איים כי בכוונתו לנקום בדומרני ולחסלו. מכתב האישום עולה כי הררי אמר: "מי שעושה טעויות, צריך לשלם עליהן. הקם להורגך השכם להורגו. אני לא אוותר לבן אדם שפגע בי... אין מצב, אני אחכה בתוך פח זבל עם טיל לאו דרוך, אני אחכה לו עד שיבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully