וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריסוב מסרבת להודות: "לא הטבעתי את בני"

עדי שמחוביץ

18.2.2009 / 10:18

לאחר דיון בבית המשפט בסעיפי כתב האישום, אמר עורך דינה כי: "המצב הנפשי הקשה שבו היתה היקשה עליה להבחין בין טוב לרע"

בדיון שהתקיים הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעניינה של אולגה בוריסוב, הנאשמת בהטבעת בנה בן ה-4 בחוף הים של בת ים בסוף אוגוסט האחרון, הודתה בוריסוב, באמצעות עורך דינה, בחלק מהעובדות בכתב האישום אך לא בכך שהטביעה את בנה. בוריסוב גם לא הודתה בסעיף בכתב האישום הגורס כי גמלה בליבה לעשות זאת.

סנגורה, עו"ד יוסי זילברברג, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו טוענים שהמצב הנפשי הקשה שבו היא היתה היקשה עליה להבחין בין טוב לרע, ולכן היא פטורה מעונש. שכן, היא היתה אם ראויה, אם למופת, שטיפלה בבן שלה בצורה הראויה ביותר. היא לא ביצעה כל עבירה ממניעים פליליים אלא רק בשל מצבה הנפשי הקשה". שמיעת הראיות בתיק תחל בסוף מרץ.

על פי כתב האישום, בסוף אוגוסט 2008 לקחה בוריסוב את בנה אלון לחוף ימה של בת ים בשעה 1:00 לפנות בוקר ובעודו ישן הכניסה אותו למים והטביעה אותו. עורך דינה, כאמור, טוען כי סבלה מדיכאון קליני בזמן הרצח.

במהלך שנת 2007, לאחר ששולב בגן ילדים, החל הבן לסבול מבעיות התנהגות שונות ובחודש מאי 2008 הוא אובחן כסובל מעיכוב התפתחותי ומהפרעת התנהגות והומלץ שישתלב בגן הסתכלותי או בגן טיפולי באזור מגוריו. על פי החשד, בעקבות מצבו של הילד, החליטה בוריסוב להמיתו. בעלה של בוריסוב, אילן יהודה, ומשפחתה מאשימים את הרשויות בכך שהתרשלו בטיפול בה לפני המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully