וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכיבים קואליציה: פרס ייפגש עם קדימה והליכוד

פנחס וולף

18.2.2009 / 3:01

הנשיא צפוי להודיע על החלטתו בתחילת השבוע. יו"ר קדימה אמרה במסיבת ניצחון בתל אביב, כי "לא יקנו אותנו בתפקידים ומילים"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן)

נשיא המדינה שמעון פרס יפתח היום (רביעי) בסבב התייעצויות עם נציגי סיעות הכנסת, בטרם יחליט על איזה מועמד להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה. בתחילה הוא צפוי להיפגש עם נציגי הליכוד וקדימה, ובימים חמישי ושישי ייפגש עם שאר נציגי הסיעות. הנשיא צפוי להודיע על החלטתו בתחילת השבוע.

בראיון לקול ישראל אמר פרס הבוקר "אני מודע לאחריות הכבדה ולקושי הרב אבל חובתי לעשות את הכול כדי לאפשר הקמת ממשלה שתענה על הצבעת הבוחרים, ותוכל לשרת את המדינה באחריות וביציבות". פרס הוסיף כי ישתדל לעמוד בלוח הזמנים כפי שמוכתב על ידי החוק.

לוח הפגישות של פרס צפוי להיראות כך:

יום רביעי
19:15 - קדימה
20:15 - הליכוד

יום חמישי
9:45 - בל"ד
10:30 - ישראל ביתנו
11:15 - ש"ס
15:45 - העבודה
16:30 - חד"ש
17:00 - רע"ם-תע"ל
18:10 - יהדות התורה

יום שישי
מרצ
הבית היהודי

בתוך כך, אמש הצהירה יו"ר קדימה, שרת החוץ ציפי לבני, כי "אף אחד לא ייקח מאיתנו את הניצחון. עברנו את כל המפלגות האחרות, כולל את הליכוד, ואנחנו נרכיב את הממשלה הבאה בראשותי". לבני אמרה את הדברים במסיבת תודה לפעילי המפלגה בנמל תל אביב. עוד אמרה לבני, כי "יש לנו את הדרך, ואותה לא ניתן יהיה להעלים בממשלת שיתוק".

לדברי יו"ר קדימה, "אף קוסם לא יכול להעלים עשרות אלפי אנשים שהחליטו לשנות את המדינה ועשו זאת. אנשים ירדו מהגדר – יצאו מהבית והצביעו. ואיתם התקווה שבעם לעשות את מה שנכון – המסע יושלם רק כשקדימה תרכיב את הממשלה ואני בראשותה. את המסע הזה לא יעצרו וזה בשבילכם".

לבני הוסיפה, כי "לא יקנו אותנו בתפקידים ומילים כי לנו יש את הדרך. הוכחנו שאין יותר גושים ומחנות ונעשה את מה שטוב לעם כולו – נעשה זאת עבור ציבור שלם ששם בנו מבטחו ואמונו – שעדיין לא שחרר נשימתו ומסתכל עלינו בכדי לדעת מה נעשה עם האמון שניתן בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully