וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "חייבים לקבל החלטות בעניין שליט"

יהושע בריינר

17.2.2009 / 16:50

שר הביטחון אמר בטקס סיום קורס קצינים כי המחיר לשחרורו של שליט יהיה כבד. הרמטכ"ל אשכנזי: "חמאס ספג מכה קשה"

"למרות קרב מאסף של גרורות החמאס היום ניתן לומר בבירור כי המציאות בדרום השתנתה ולא תהיה עוד כפי שהיתה בשמונה השנים האחרונות". כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון אהוד ברק בטקס סיום קורס קציני יבשה בבה"ד 1.

ברק התייחס גם למאמצים להשבתו של החייל החטוף גלעד שליט. "אנחנו עושים הכל כדי שגלעד שליט יחזור מהר ככל האפשר הביתה", אמר שר הביטחון, "מי ששולח חיילים לקרב נושא באחריות, ואני מקבל עליי את האחריות הזאת". לדבריו, המחיר יהיה כבד, אך יש צורך וחובה לקבל החלטות".

בדבריו התייחס שר הביטחון לאיומים שעדיין מרחפים לטענתו על מדינת ישראל. לדבריו, "אירן ממשיכה בתוכנית הגרעין, ישנם איומים גם מחיזבאללה וחמאס ממשיך לחרוש רע. לכן אנו זקוקים לצה"ל מאומן, כשיר ובוטח בצידקת הדרך".

גם הרמטכ"ל גבי אשכנזי נאם בטקס והתייחס לגלעד שליט. "אני שב ומדגיש כי מחויבות צה"ל היא להשבת גלעד שליט וכלל בנינו הנעדרים הביתה בהקדם. אנחנו נמשיך ונעשה הכל לשם כך", אמר אשכנזי. על מבצע "עופרת יצוקה" אמר אשכנזי כי "צה"ל חזק, ערכי ומנצח הוא תנאי הכרחי להמשך קיומנו". לדבריו, "במהלך המבצע הושגו יעדי צה"ל במלואם, אנשי חמאס ספגו מכה קשה וקיבלו הוכחה כי כל ניסיון לגבות נפגעים מאיתנו יגבה מחיר כואב וחסר פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully