וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ניתן להגיע לשלום עם הפלסטינים"

16.2.2009 / 20:19

בנאום יוני בוועידת הארגונים היהודיים, אמר יו"ר הליכוד, כי "החברה הפלסטינית נחצתה לשניים - מתונים ורדיקלים, ויש לחזק את המתונים"

מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: נעמה דרור)

"אנחנו יכולים להגיע לשלום עם הפלסטינים, אבל החברה הפלסטינית נחצתה באמצע. חציה מושפעת מרדיקלים בחסות אירן, חציה השני מתונים ואנחנו צריכים לחזק את המתונים", כך אמר הערב (שני) יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים המובילים בארה"ב שהתקיימה בירושלים.

לדבריו, "כל מה שבנינו ונבנה עם העם הפלסטיני יכול להיהרס אם תהיה פצצת גרעינית אירנית. אסור לאפשר להם להגיע לנשק אטומי, זו בעיה של כל העולם, לא רק של ישראל. זו עבודה גדולה להגיע ליעדים שלנו ומן הסתם היא לא יכולה להתבצע לבד. היא מצריכה את תמיכתם של הגורמים הטובים בישראל והמנוסים ביותר. אני רוצה ליצור ממשלה שתכלול את האנשים האלה, גם ממפלגות אחרות מחוץ למחנה הלאומי ואני מקווה שהם יסכימו".

נתניהו אמר עוד: "אני חושב שאנו יכולים לשנות את המציאות בשטח וזה יהיה שווה אלפי ועידות שלום, זה יקרה במקרה שהעם הפלסטיני יבין שהוא יכול להביא עתיד טוב יותר לעצמו ואם נפעל ביחד עם הרשות הפלסטינית ויחד עם ארה"ב ואולי גם עם מדינות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully